Sport Alive o aktivacích nebo měření eventů

Akce již proběhla 10. 10. 2024

Základní poslání konference se nemění – cílem je ukázat cesty k tomu, jak lépe budovat, prezentovat, měřit a prodávat sport.

Ilustrační foto, zdroj: Sport Alive

Ilustrační foto, zdroj: Sport Alive

Letos na podzim se vrací třetí ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive. Dva velké a dva malé sály se zaměří na projekty z českého i zahraničního sportu. Konference se uskuteční 10. října v pražské O2 universum.

Mezi hlavní programové pilíře budou letos patřit tato témata:

  • Komerční peníze a partnerské aktivace
  • Veřejní financování sportu
  • Rozvoj masového sportu
  • Ženský sport
  • Fan experience a nové technologie

Mezi vystupujícími se objeví například:

  • Martin Lewandowski – majitel největší evropské MMA organizace KSW, které expanduje na český trh.
  • Martin Palán – majitel a generální ředitel Bontofilmu, který v poslední době produkuje více a více sportovních filmů a spolupracuje se sportovními organizacemi.
  • Hana Kovářová – řídí strategii značky v Komerční bance, která se stala významným podporovatelem českého hokeje.
  • Filip Šlampa - šéf marketingových kampaní a sponzoringu v Kauflandu, jednoho z nejvýznamnějších podporovatelů hokeje v Česku.
  • Jens Bachman – rozvíjí sponzoring v marketingové agentuře Německé basketbalové federace, aktuálních mistrů světa v basketbale.
  • Gabriel Waage – předseda České softballové federace, který jako prezident Evropské softballové federace významně ovlivňuje mezinárodní rozvoj tohoto sportu.
  • Michaela Schejbalová – CSR manažerka SK Slavia Praha stojící za  CSR projektem ve fotbalovém prostředí.
  • Tomáš Hradil – starosta Krnova, který ve svém městě rozjel masivní investice do sportovní infrastruktury a celou řadu inspirativních projektů na rozhýbání dětí.

Součástí konference jsou oborové ceny Sport Alive Awards 2024 by Tipsport.

Podrobný program najdete na webu akce zde, kde je také možnost zakoupit vstupné.