Symposium HbbTV o cílení reklamy nebo monetizaci
Symposium HbbTV o hybridním televizním vysílání se letos uskuteční v Praze. Zaměří se i na možnosti monetizace s využitím cílené reklamy a adresovatelné televize.
Asociace HbbTV oznámila program konference Sympozium HbbTV a Cen HbbTV 2022. Akce se letos uskuteční v Praze, a to ve dnech 9.-10. listopadu 2022 v Národním domě na Vinohradech.
Konferenci zahájí předseda HbbTV Vincent Grivet (zastupující společnost Eutelsat) a prezident AKTV Jan Vlček (TV Nova). Po nich vystoupí Paul Gray (Omdia) s přehledem globálního televizního trhu. První dva panely se zaměří na vývoj HbbTV v České republice a na možnosti monetizace s využitím cílené reklamy a adresovatelné televize. V další klíčové části programu se bude debatovat o zásadní roli, kterou může HbbTV hrát v ekosystému nového standardu DVB-I.
Druhý den zahájí projev předsedy HbbTV Vincenta Griveta o „stavu země“. Aktuální informace o nejnovějším vývoji a činnosti v oblasti specifikací HbbTV přinese místopředseda HbbTV Jon Piesing (TP Vision). V následující panelové diskusi se představí nové služby HbbTV a u kulatého stolu se budou projednávat témata řízení shody, certifikace a interoperability. Konferenci uzavře nejnovější vývoj na trhu v USA a pohled na technologické trendy.
Sympozium HbbTV 2022 bude také hostit pátý ročník udílení cen HbbTV. Oceněny budou nejlepší postupy a výsledky dosažené v komunitě HbbTV. Nejuznávanější ocenění v odvětví CTV se budou udělovat na ceremoniálu první den konference 9. listopadu 2022 ve večerních hodinách.
Podrobné informace o Sympoziu a cenách HbbTV, místě akce a další jsou uvedeny na stránkách asociace HbbTV. Lístky na akci nakupujte zde.