Trendy mobilního marketingu na Mobile Marketing Forum
Konference se zaměří na aktuální trendy ze světa mobilních aplikací, marketingu a využívání moderních technologií jako jsou virtuální realita a metaverse v kampaních.
Konference Mobile Marketing Forum se zaměří na novinky ze světa mobilního marketingu a trendy ve využívání moderních technologií, jako jsou virtuální a rozšířená realita či metaverzum v marketingových kampaních.
Její řečníci ukáží případové studie ve vývoji a designu mobilních aplikací, inspirativní kampaně aktivující mladou generaci, možnosti propagace a monetizace mobilních aplikací a neopomenou ani problematiku zabezpečení dat a jejich ochranu z pohledu legislativy.
Konference navazuje na patnáctiletou sérii konferencí Mobile Internet Forum.
Témata konference
- Úspěchy a pády mobilního světa
Konkrétní ukázky z praxe vývojářské firmy Skoumal v podání jejího CEO Vladislava Skoumala. Přednáška ukáže, jak překonat překážky a vybudovat úspěšný mobilní projekt.
- 10 pravidel jak na design mobilních aplikací
Lucia Tarbajovská a Helena Warausová se podělí o 10 hlavních pravidel, kterými se v Komerční bance řídili při tvorbě designu mobilní aplikace KB+. Ta byla spuštěna v letošním roce jako součást velké digitální transformace bankovního domu.
- Jaké výsledky mají kampaně využívající rozšířenou realitu?
Rozsáhlou kampaň pro kosmetickou značku Avon, jejíž součástí byla možnost vyzkoušet si pomocí AR ideální odstín rtěnky přímo na displeji mobilního telefonu, představí spolu s výsledky zakladatel agentury Visibility Vojtěch Foukal. Jako první AR kampaň se také objevila třeba na YouTube nebo Snapchatu.
- The Blue Generation
Jak dělat smysluplný marketing pro generaci, která má obličej neustále osvětlený mobilními telefony? Juraj Kováč ze slovenské agentury This is Locco představí příklady úspěšných mobilních kampaní a aktivací právě pro mladou a náročnou cílovou skupinu.
- Jak marketingově podpořit úspěch mobilní aplikace
I mobilní aplikace obchodního centra může být atraktivní. Nápaditá komunikace agentury Aetna pomohla Galerii Vaňkovka k velkému počtu stažení její věrnostní aplikace Jsem Vaňkovka!. Co vše pro to udělali, představí Martin Zavadil z agentury Aetna.
- 5 tipů právníka, jak vyvinout aplikaci a nezbláznit se z toho
Odstrašujících právních přešlapů při vývoji mobilních aplikací viděl advokát Ondřej Hanák z eLegal za svou praxi už hodně. Jak se nestát příkladem pro budoucí Ondřejovy prezentace a jak neživit právníky ve sporech s vývojáři nebo zákazníky, se dozvíte v přednášce z právní praxe.
Sledujte web konference Mobile Marketing Forum s programem, který je průběžně doplňován. Zaregistrovat se můžete na stránkách akce.