WebExpo: Proč firmy končí už po 10 letech a kam pustit AI?
Třídenní technologická konference WebExpo se opět uskuteční v pražském Paláci Lucerna. Na akci míří téměř stovka přednášejících.
Proč většina současných firem končí do deseti let? Jak dobrým výzkumem neutrácet, ale naopak ušetřit? A opravdu necháme umělou inteligenci rozhodovat o tak citlivých věcech jako naše zdraví nebo láska? A jak vytvořit hlasové rozhraní webu, které dokonalostí překoná psanou verzi? Odpovědi přinese 15. ročník konference WebExpo, která startuje ve středu 19. dubna v Paláci Lucerna. Na třídenní akci míří do Prahy 96 přednášejících a mentorů, kteří předají zkušenosti ze své práce pro Google, Microsoft, SAP, Revolut, Oracle, Miro nebo Booking.com.
Dříve firmy existovaly 60 let, dnes se život současných firem skomírá kolem desátých narozenin. Jak prodloužit život své firmě a stíhat neustálé změny a trendy, poradí Noelle Ghanem z firmy Revolut. Na příkladu této fin-tech společnosti demonstruje klíčovou roli designu, kterým lze významně prodloužit životnost firem. Trendsetting a předpovídání budoucnosti budou tématem i přednášky Pavlíny Louženské a They Kučerové z projektu Trendspotterky.
S rozhodovacími procesy poradí Dalia El-Shimmy, vedoucí týmu UX výzkumu pro Miro.
Do Prahy také dorazí první dáma uživatelských výzkumů, Caroline Jarrett, která na příkladech ukáže, jaké otázky a postupy pomohou uživateli vyplnit formulář nebo jak vyhodnocovat výsledky výzkumů. Caroline Jarrett vede také jeden z pátečních workshopů, na kterém předává své know-how.
Léonie Watson se bude zabývat konverzačním uživatelským prostředím, hlasovým charakterem a výběrem správných slov. Ve světě marketingu stojí za pozornost i přednáška Julie Šislerové o aktuálním dění v metaverzích nebo povídání Jana Tichého z marketingové firmy Taste. Vysvětlí, proč dát šanci Google Analytics 4 a jak z nich získat nejdůležitější data a poznatky pro svou práci.
WebExpo 15 let spojuje odborníky napříč technologickým spektrem. „V době home officů je složitější navazovat kontakty mimo svou pracovní bublinu, přitom potřebujeme rozšiřovat své dovednosti i za hranice naší specializace,“ vysvětluje CEO WebExpo Šárka Štrossová.
Konference WebExpo proběhne od středy 19. do pátku 21. dubna v Praze a letos se uskuteční po patnácté. Hlavní přednáškovou část hostí už tradičně Palác Lucerna. Od středy 19. do čtvrtka 20. dubna zde proběhne 57 přednášek ve třech sálech. Účastníci najdou v programu také mentorské hodiny nebo tematické diskuze u kulatého stolu. Nebude chybět ani hlídání pro děti a dětský technologický koutek WebExpo Kids, který láká děti i rodiče na základy programování ve Scratchi, roboty z LEGO nebo 3D tisk. Poslední, páteční den patří odborným workshopům.
Vstupenky na konferenci jsou v prodeji na www.webexpo.net.