WebTop 100 o AI, digitálním marketingu či vyhledavačích
Další ročník konference WebTop 100 se zaměří na umělou inteligenci, vyhledavače, videoformáty či sociální sítě. Ocení také nejlepší digitální projekty roku 2022.
Co může umělá inteligence přinést světu a byznysu v nejbližší i trošku vzdálenější budoucnosti? Proč už dnes obsah atraktivní pro lidi není zárukou úspěchu ve vyhledávačích? Jak se vyvíjí intenzita spolupráce mezi jednotlivými videoformáty a sociálními platformami? Jak na firemní komunikaci s přesahem mimo společnost? Nejen nad tím se zamyslí zástupci úspěšných kampaní, značek a agentur na tradiční konferenci WebTop100. 17. ročník slibuje opět to nejlepší z digitálního marketingu, proběhne 15. listopadu v Konferenčním centru City a ocení také nejlepší digitální projekty roku 2022.
Témata konference
Trendy ve videomarketingu
Síla online videa jakožto marketingového kanálu měsíc od měsíce roste. Ve své přednášce se Andrea Hurychová z WeDigital zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s přesahem do influencingu a na to, jak se vyvíjí intenzita spolupráce mezi jednotlivými videoformáty a social platformami.
Jak si KB a Mastercard získaly srdce českých hráčů League of Legends
Herní prostředí je pro mnohé zatím stále málo známé. Přitom je to svět, který se příliš neliší od jiných sportovních disciplín. Svět, ve kterém se točí obrovské peníze a kde zákazníci vítají nové značky s otevřenou náručí, přiblíží Adam Klavík z Mastercard a Hana Kubešová z Komerční banky.
Konec umělých slev a podivných recenzí na e-shopech?
O evoluci českého ecommerce prostředí, která bude dirigována úpravou zákona o ochraně spotřebitele, budou mluvit UX expert Ondřej Ilinčev spolu s právničkou Petrou Dolejšovou. Ukáže například, jaký dopad bude mít změna způsobu zobrazování informací o slevách. Podávající bude muset vedle informace o slevě udávat například také údaj o nejnižší ceně produktu, za kterou jej prodával v posledních třiceti dnech.
Příležitosti AI v marketingu
Co může umělá inteligence přinést světu v nejbližší budoucnosti? A co to znamená právě pro marketing jako jednu z oblastí, která má potenciál ovlivnit, jak naše budoucí životy s AI budou vypadat, ukáže Jan Romportl z O2 Czech Republic.
Affiliate kampaně 4home rostou o 20 % ročně již 7 let, jak je to možné?
Affiliate kampaň bývá popelkou online marketingových mixů e-shopů. Ano, s nadsázkou můžeme affil nazvat „doplňkem stravy pro výkon e-shopu“. Ale pokud se k němu přistupuje správně, pak může přinést nejen dlouhodobě stabilní výkon, ale i neustálý růst bez jakýchkoliv investic do propagace a času. Jak toho dosáhnout, ukáže na příkladu affiliate kampaní e-shopu 4home Roman Dobiáš z Dognet.
Obsah + SEO = VSL
To, že obsah webu má lví podíl na tom, jaké bude mít daný web výsledky ve vyhledávačích, je známé. Ve své přednášce se odborník na SEO Pavel Ungr zaměří na to, jak konkrétně by se mělo ke tvorbě obsahu přistupovat. Proč už dnes obsah atraktivní pro lidi není zárukou úspěchu ve vyhledávačích?
Soumrak textů aneb Když umím česky, umím i psát, ne?
Žádný rodilý mluvčí (ani v češtině) není automaticky copywriter. Textař zase nemusí rozumět rozdílu mezi produktovým copy a contentem. A content writer ještě zdaleka není novinář. Proč má smysl zadávat práci odborníkům, když jsou to všechno jenom písmenka? To je téma Michala Schindlera, Head of Content z Creative Dock.
Zapamatovatelnost webu s důrazem na brand a použitelnost
Jak vytvořit uživatelsky přívětivý, přehledný a funkční web? Jak propojit vizuální identitu společnosti a zároveň splnit vysoké technické nároky na rychlost, dohledatelnost a použitelnost stránek? Přednáška Romana Kučery z Lesensky.cz a Petra Přichystala z Lomax & Co představí know-how a zkušenosti agentury z příprav webových stránek.
Celý program najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.