WebTop100: Měření kampaní a dopad tvorby obsahu s AI

Akce proběhne 14. 11. 2024

Debatovat se bude o tématech jako vliv AI na tvorbu obsahu a na SEO, možnosti měření a optimalizace kampaní nebo vliv zahraničních marketplaces.

Zdroj: WebTop100, Internet Info

Zdroj: WebTop100, Internet Info

Na letošní konferenci WebTop100 se setkají osobnosti českého onlinu a promluví o směřování zásadních disciplín digitálního marketingu. V rámci přednášek a panelových diskuzí rozeberou témata jako vliv AI na tvorbu obsahu a na SEO, možnosti měření a optimalizace kampaní na základě dat, která máme k dispozici, a vliv zahraničních marketplaces na prostředí e-commerce. Poradí, jak si lze efektivně získat zahraniční zákazníky díky moderním metodám retenčního marketingu.

Potkat se s významnými konzultanty, marketéry a e-commerce hráči můžete 14. listopadu v Hotelu Comfort Prague.

Konkrétní témata

  • Přednáška Pavla Ungra prozkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy a zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie.
  • Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU? To je téma pro Petr Srnu, CEO World of Online.
  • Lukáš Havlásek z Notino se v rámci své přednášky zaměří na tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí.
  • Jak co nejefektivněji vyhodnocovat kampaně a číst data, která máme momentálně k dispozici, a optimalizovat kampaně ukáží společně CEO Markéta Kabátová & spolumajitel Petr Bureš z uLab
  • Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat, to je téma Michala Schindlera z Creative Dock.
  • Jakub Karlec z 2FRESH ukáže, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku.
  • Jak upoutat pozornost CEO v době nesoustředěnosti? Na to se podívá Tomáš Jindříšek z Digital First Marketing Group.
  • Komunikační stratég Irena Zatloukalova vám nabídne inspiraci, jak se (ne)zachovat v těžkých časech.
  • Dále vystoupí například CEO Fragile media Daniel Kafka, Partner & CPO Taste Jan Tichý, Marketing consultant Ondřej Sláma a CEO Trenýrkárna.cz Ruslan Skopal.

Součástí konference je vyhlašování vítězů jednotlivých kategorií soutěže digitálních projektů WebTop100. Ve druhém sále bude probíhat paralelní proud s nejzajímavějšími case studies z právě probíhajícího ročníku.

Program konference si můžete prohlédnout na stránkách Tuesday, kde se lze i zaregistrovat.