WebTop100: Měření kampaní a dopad tvorby obsahu s AI
Debatovat se bude o tématech jako vliv AI na tvorbu obsahu a na SEO, možnosti měření a optimalizace kampaní nebo vliv zahraničních marketplaces.
Na letošní konferenci WebTop100 se setkají osobnosti českého onlinu a promluví o směřování zásadních disciplín digitálního marketingu. V rámci přednášek a panelových diskuzí rozeberou témata jako vliv AI na tvorbu obsahu a na SEO, možnosti měření a optimalizace kampaní na základě dat, která máme k dispozici, a vliv zahraničních marketplaces na prostředí e-commerce. Poradí, jak si lze efektivně získat zahraniční zákazníky díky moderním metodám retenčního marketingu.
Potkat se s významnými konzultanty, marketéry a e-commerce hráči můžete 14. listopadu v Hotelu Comfort Prague.
Konkrétní témata
- Přednáška Pavla Ungra prozkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy a zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie.
- Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU? To je téma pro Petr Srnu, CEO World of Online.
- Lukáš Havlásek z Notino se v rámci své přednášky zaměří na tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí.
- Jak co nejefektivněji vyhodnocovat kampaně a číst data, která máme momentálně k dispozici, a optimalizovat kampaně ukáží společně CEO Markéta Kabátová & spolumajitel Petr Bureš z uLab.
- Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat, to je téma Michala Schindlera z Creative Dock.
- Jakub Karlec z 2FRESH ukáže, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku.
- Jak upoutat pozornost CEO v době nesoustředěnosti? Na to se podívá Tomáš Jindříšek z Digital First Marketing Group.
- Komunikační stratég Irena Zatloukalova vám nabídne inspiraci, jak se (ne)zachovat v těžkých časech.
- Dále vystoupí například CEO Fragile media Daniel Kafka, Partner & CPO Taste Jan Tichý, Marketing consultant Ondřej Sláma a CEO Trenýrkárna.cz Ruslan Skopal.
Součástí konference je vyhlašování vítězů jednotlivých kategorií soutěže digitálních projektů WebTop100. Ve druhém sále bude probíhat paralelní proud s nejzajímavějšími case studies z právě probíhajícího ročníku.
Program konference si můžete prohlédnout na stránkách Tuesday, kde se lze i zaregistrovat.