WebTop100 o efektivitě digitálního marketingu
WebTop100 se chce zaměřit na nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum.
Mariia Bocheva z OWOX posluchačům ukáže, jak díky cross-device analytice najít vhodná klíčová slova a přidá i tipy, jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě ukáže. Jak zapojit svůj brand do života influencera, poradí Tomáš Kánský z TUBRR. Pavel Jašek z Google se pak podívá na dlouhodobou hodnotu zákazníka.
On-line marketing po změně regulace v roce 2018. Deset klíčových změn prakticky a bez grafů vám představí Zdeněk Kučera z Kinstellar. Luboš Plotěný z Dobrého webu ukáže, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu.
Jan Bezděk ze SiteOne zmíní jediný web u nás, který je postavený na Reactu. Na příkladu Airbank.cz řekne, co vše je třeba udělat k dosažení celkového úspěchu projektu. Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku? Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní? O tom bude mluvit Bohumil Pokštefl z Kontentino.
Celodenní program a další informace najdete zde.
-mav-