WebTop100 o výzvách digitálního marketingu
Osobnosti českého digitálu chystají přednášky z oblastí SEO, copywritingu, analytiky, sociálních sítí, emailingu, influencer marketingu nebo PR a personalistiky.
Konference WebTop100 je 22. rokem tradiční platformou pro setkání nejúspěšnějších tvůrců a digitálních projektů na trhu. Klíčové osobnosti českého digitálu chystají přednášky z oblastí SEO, copywritingu, analytiky, sociálních sítí, emailingu, influencer marketingu nebo PR a personalistiky. Zvlášť se zaměří na přínosy a hrozby umělé inteligence v online marketingu a vypořádání se s úbytkem dat.
Konference se koná 14. listopadu. Program přednášek a workshopů v pražském Hotelu Comfort pojede ve dvou sálech.
Témata konference
Webový e-shop vs. mobilní aplikace
Jak se liší chování uživatelů, konverzní poměry a life time value zákazníka v e-shopu na webu a v mobilní aplikaci? Lukáš Havlásek se s vámi podělí o zkušenosti se dvěma klíčovými prodejními kanály Notina a o know how pro marketingovou komunikaci a výkonnostní kampaně založené na dlouholetém kontinuálním sběru dat.
Emailing už není popelkou
Emailing zažívá v posledních měsících velkou renesanci. Proč tomu tak je a jaký byznysový potenciál skýtá dobře zvládnutý email marketing, na to ve své přednášce poukáže Petr Cikán.
Kam směřuje trh influencer marketingu?
S jakými trendy počítat? A jaké typické nešvary ohrožují výsledky influencerských kampaní? O svá zjištění se s vámi podělí Petr Srna z World of Online.
Jak uchopit AI při tvorbě textů?
Michal Schindler z Creative Dock se pokusí vysvětlit, jak by měla vypadat nová profese Prompt Specialisty a proč by takový člověk měl být především skvělý copywriter. Uslyšíte stručný přehled úkolů, na které se umělá inteligence už rozhodně používat vyplatí a na které zatím nikoliv.
Kde umělá inteligence naráží na legislativu?
Jaká je budoucnost práce s AI nástroji? Jak (s)právně promptovat, a přitom nemít špatné spaní? Jaké soudní kauzy ChatGPT jen tak neokecá? Co na nás EU chystá? Jak se budou díky tomu AI nástroje vyvíjet? Odpoví advokátka Petra Dolejšová.
Nové formy komunikace postavené na datech
Tomáš Jindříšek z Dark Side využije jako proof of concept nových komunikačních trendů společný projekt České spořitelny, datového portálu Evropa v datech a Sociologického ústavu AV ČR Index prosperity a finančního zdraví. Ten je za dobu své existence ověnčen mnoha odbornými cenami a je perfektním zástupcem prospěšného projektu bez apriorní reklamy.
Proč CMS selhávají v SEO kampaních pro firmy
Zpracovat SEO analýzu je dnes poměrně jednoduché. Analýza klíčových slov? To už je trochu složitější, ale stále nic, s čím by se nedalo poprat. Sepsat texty sice trochu trvá, ale umíme to taky. Implementovat komplexní strategii na web? Nemožné! Proč je to nemožné a co s tím vám ukáže odborník na SEO Pavel Ungr.
Budování značky na LinkedInu
Jak se zbavit strachu z LinkedInu vám poradí Irena Zatloukalová. Pojďme se zamyslet, jestli tuto sociální síť s největším potenciálem organického zásahu umíme využívat skutečně naplno.
Ve druhém sále se kromě workshopů představí ty neúspěšnější digitální projekty letošní soutěže WebTop100. Nahlédnete tak pod ruce oceňovaným tvůrcům a můžete se inspirovat jejich kreativním uvažováním, realizačními procesy, nebo třeba přístupem k projektovému řízení. S většinou z nich si už teď můžete poslechnout rozhovor v podcastu WebTop100 s Michalem Mládkem.
Prohlédněte si program 22. ročníků konference WebTop100 spolu s profily řečníků, zde je možnost se zaregistrovat.