Zákazník 2030: Jak se mění jeho chování a potřeby?
Řečníci představí nejnovější trendy v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence, robotizace či udržitelnosti.
Poslední dva roky se svět významně změnil, neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, chování zákazníků, trhy a kurzy jsou nepředvídatelné, ceny rostou. Firmy, pokud chtějí přežít, musí být flexibilní více než kdy jindy, jediná jejich jistota je neustálá změna. Mnohým byznysům poslední vývoj světa pomohl nastartovat raketový růst, jiné nepřežili nebo bojují o přežití. Jaká budoucnost nás čeká? O tom se bude diskutovat na konferenci Zákazník 2030, která se uskuteční 13. října v konferenčním sále OK system v Praze.
Témata konference:
- Jak se mění nákupní chování zákazníků?
- Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí?
- Jak si je udržet a získávat nové?
- Co dobrého si z krizového období zachováme a podpoříme?
- V čem pokračovat nebudeme?
- Jak zvýšíme efektivitu?
- Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat?
- Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?
Na konferenci vystoupí:
- Jitka Haubová, členka představenstva, Komerční banka
- Broněk Kvasnička, CEO, Wunderman Thompson Prague
- Vladana Horáková, Generální ředitelka, Aquapalace Praha
- Lukáš Antoš, marketingový ředitel, Rohlik.cz
- Adam Rajnoha, Spoluzakladatel & CEO, Yord Studio - VR & AR expert
- Jana Zielinski, ředitelka, Designblok
- Tadeáš Kula, zakladatel & CEO, Reknihy
- Václav Staněk, zakladatel & CEO, Vasky
- Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst, Heureka
- Lukáš Krčil, Spoluzakladatel & CEO, Hedepy
Podrobné informace k programu najdete na webu akce, kde je možné se také registrovat.