Bernard „retro“ kampaní láká na rotující pípu

úterý, 16. května 2017, 11:37 Aktuality, Reklama MediaGuru

Rodinný pivovar Bernard spustil začátkem května outdoorovou kampaň, v níž představuje svou rotující pípy. Ta zákazníkům umožňuje ochutnat postupně všechny druhy sortimentu pivovaru.

Kampaň, jež je k vidění na více než 500 plochách v Česku a 250 na Slovensku, využívá celkem sedm motivů. Každý z nich představuje jiný druh piva, které doprovází v retro stylu vyvedená pin-up girl.

bernard-pin-up-nefiltrovana-11

bernard-pin-up-nefiltrovana-10

bernard-pin-up-cerna-lavina

Mezi motivy se objevuje i Černá 12°, jež před dvěma lety na Facebooku vyvolala u fanoušků negativní reakce. Nicméně tehdy i teď si pivovar za svým vizuálem stojí.

bernard-pin-up-cerna-12

S grafickou podobou kampaně pomohlo designové studio Butterflies & Hurricanes.

Současně s tím komunikuje Bernard také blížící se Bernard Fest, nicméně kvůli vyprodanost jsou již všechny billboardy přelepeny nápisem „vyprodáno“.

bernard-fest_karel-gott_vyprodano_nahled

-stk-