Společnost Intersnack přichází na podzim s novými obaly své značky chipsů Bohemia. Redesignem, který je založen na spotřebitelských testech, chce podtrhnout kvalitu svých produktů, jejich součástí je nové logo, motiv jihočeské krajiny a barevně odlišené příchuti.
„Našim cílem bylo vytvořit moderní poutavý obal, který zdůrazní klíčové prvky, na kterých staví tradiční brambůrky Bohemia. Horní část obalu zabírá nové logo, které přechází z červené do modré barvy, na níž je vyobrazená jihočeská vesnička a malebná česká krajina. Středová pozice patří produktu a vyobrazení příchutě,“ popisuje Ondřej Široký, marketingový manažer společnosti Intersnack pro Českou republiku a Slovensko. Na zadní straně obalu najdou spotřebitelé logo Český výrobek garantováno Potravinářskou komorou, které Bohemia chips získaly za využívání lokálních surovin.
Bohemia chce také zjednodušit orientaci mezi příchutěmi zavedením tzv. barevných kódů, kdy modrá barva patří solené variantě, červená paprice a zelená smetaně s cibulí.
Redesignované obaly již budou součástí nové televizní kampaně, v níž opět vystupuje Jirka Mádla s Kristinou Svarinskou. Spot komunikuje kvalitu surovin, původ produktů i poctivost zpracování brambůrků Bohemia.
„V novém spotu pokračuje příběh Jirky a Kristíny. Tentokrát je potkáváme na výletě – vyjeli si na kolech do přírody stanovat. Ve spojení jejich vztahu – čisté zamilovanosti a radosti – a nádherné jihočeské krajiny, nalézáme paralelu s brambůrkami Bohemia. Jsou upřímné, jednoduché a poctivé. Jako láska,” komentuje spot Jan F. Dufek z agentury AdHackers, která spot natočila.
-stk-