Do Medio Interactive přichází Zíka, Lelek či Limburský
Do analytické a konzultační agentury Medio Interactive přišlo pět nových zaměstnanců: Antonín Zíka, Roman Lelek, Jiří Jakubec, Vladimír Saur a Martin Limburský.

Antonín Zíka se stal v agentuře novým vedoucím PPC oddělení. Do Medio Interactive přichází po dvouletém působení na pozici PPC specialist v agentuře Adexpres, předtím pracoval v mediální agentuře OMD. Během té doby se staral o klienty napříč různými obory se zaměřením na e-commerce, branding i budování awareness. V Mediu bude mít na starosti nejen správu klientských kampaní, ale zejména business development služeb v oblasti výkonnostního marketingu.
Obchod agentury nově povede Martin Limburský. Přišel ze společnosti Edomed, výhradního distributora zdravotnických přístrojů Philips a Shimadzu, kde působil čtyři roky na obchodně-konzultační pozici. Jeho úkolem je rozvíjet aktivní obchod se zaměřením na oblast datové analytiky a business intelligence.
Do konzultačního oddělení přichází od srpna UX specialista Jiří Jakubec. Poslední čtyři roky pracoval jako UX designer ve společnostech Refresh a Render Legion. Návrhu uživatelských rozhraní, testování a uživatelskému výzkumu se bude věnovat i v Mediu. V rámci konzultačního oddělení bude zastřešovat a rozvíjet všechny služby týkající se návrhu webů, UX, použitelnosti a optimalizace konverzního poměru.

Řady webových konzultantů rozšiřuje také Vladimír Saur, který v minulosti pracoval jako SEO a UX konzultant v agentuře H1.cz, SEO konzultant v Centrum Holdings, naposledy pak jako analytik a traffic manager v Avast Software. V Medio Interactive bude působit jako SEO a UX konzultant při péči o velké a korporátní klienty.
E-mailingové oddělení nově vede specialista na e-mail marketing a MailChimp trenér Roman Lelek. Přišel po působení na obdobné pozici v aukční agentuře Ebay, kde měl na starost především exekuční část e-mailingu. V Mediu bude rozvíjet poskytované e-mailingové služby od obecných strategií přes automatizace, segmentace a personalizace rozesílek až po implementaci nástrojů MailChimp, Apsis a Silverpop. Pod hlavičkou vzdělávací agentury Medio Akademie bude také školit kurz e-mail marketingu a MailChimpu.
-stk-