Fornetti se v Česku a na Slovensku změní na Minit

čtvrtek, 20. srpna 2015, 13:23 Aktuality, Marketing MediaGuru

Franšízový řetězec obchodů s pekárenskými výrobky Fornetti, který operuje na 12 trzích, se dočká na českém a slovenském trhu nové korporátní identity. Nově ponese jméno Minit, které odráží jednak „mini“ velikost nabízených výrobků, jednak rychlost obsluhy, která by měla být do „minutky“. Nová značka má být inovativní, mladá a zároveň rodinná.

Spolu se změnou značky se ke konci letošního roku změní i název společnosti, čímž se završí osamostatnění české i slovenské pobočky od maďarské master franchize Fornetti. 

Fornetti se mění na Minit
Fornetti se mění na Minit

„Nezávislost nám umožní rychleji se rozvíjet a lépe se přizpůsobit lokálním trhům, například chuťovým preferencím zákazníků,“ říká Zoltán Ambrovics, jednatel Fornetti Bohemia, který společně se svým strýcem Františkem Ambrovicsem společnost před 15 lety založil. V plánu je zařazení sezónních příchutí, nových tvarů a nádivek výrobků.

Pro české a slovenské zákazníky se v podstatě nic nemění, 99 % výrobků pochází z vlastního závodu Fornetti Slovakia v Dunajské Stredě, který nyní prochází mohutnou modernizací. „Spolu s Fornetti budeme nadále spolupracovat na technologické bázi,“ zdůrazňuje na příkladu přetrvávající dobré vztahy Zoltán Ambrovics.

redesignu prodejen, kterých má společnost na obou trzích 400, z toho 150 v České republice a 250 na Slovensku, dojde nejpozději do konce června příštího roku. Investice na redesign by neměly přesáhnout 400 tisíc eur. „Zaměříme se na vytvoření jednotného vnějšího vzhledu v konceptu Minit i souboru atraktivních POS materiálů reprezentujících značku. Také upravíme způsob vystavování výrobků v prodejnách. Připravujeme i různé marketingové akce pro spotřebitele,“ popisuje Zoltán Ambrovics. Na přelomu roku je v plánu i nadlinková kampaň, předtím využije značka ke komunikaci například sáčky, do kterých své výrobky balí. Na redesignu se podílela maďarská agentura Artica, za kreativní kampaní stojí slovenská agentura Istropolitana Ogilvy. 

Rebrandovaná prodejna v Českých Budějovicích
První rebrandovaná prodejna v Českých Budějovicích

Fornetti, nově Minit, představuje největší rodinný řetězec maloobchodních prodejen pekárenských výrobků na obou trzích. Roční obrat obou společností činil v roce 2014 více než 27 milionů eur (více než 740 milionů korun).

-stk-