Jupí podpoří Koktejl sirupy loutkovou kampaní

Značka Jupí podporuje od konce května loutkovou kampaní svou novinku Koktejl sirupy. „Chceme diváky zaujmout netradiční formou zpracování i myšlenkou veselé ovocné svatby,“ popisuje kampaň brand manažerka Jupí Petra Dusilová. Primárně s ní cílí na mladé ženy a muže ve věku 25 až 40 let.
Kampaň bude k vidění během léta v televizi, na internetu a sociálních sítích. „Tři televizní spoty jsou vzájemně propojené jednotnou linkou spojování ovoce. Vznikly na základě klasických animačních technik bez digitálních triků a použity byly loutky vyrobené ze skutečného ovoce. Atmosféra spotů se tak výrazně liší od dnešní 3D počítačové produkce,“ dodává Petra Dusilová.
S kreativní myšlenkou přišla agentura Kaspen/Jung von Matt, která řídila i exekuci televizních spotů. Režie se ujal Michal Žabka ve spolupráci s produkční společností Eallin. Digitální sekci a komunikaci na sociálních sítích zajišťuje agentura Česká produkční Social Media.
-stk-