Nejlepší politické kampaně měli Svobodní, ODS a Láska
Soutěž politických kampaní Zlatý lístek vyhlásila vítěze. Nejlepšími kampaněmi roku 2014 se staly komunální kampaň ODS v Plzni, senátní kampaň Václava Lásky a komunální kampaň Žít v Úpici v kategorii nízkorozpočtová kampaň. Nejvíce dílčích ocenění získala kampaň ODS v Plzni, která si odnesla osm cen. Se šesti oceněními bodovala také volební kampaň do Evropského parlamentu strany Svobodní.
![Plzen je jina](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/Plzen-je-jina.jpg)
![Senátní kampaň Václava Lásky](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/Vaclav-Laska.jpg)
![Volby do Evropského parlamentu Svobodní](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/Svobodni.jpg)
![Nízkorozpočtová kampaň Žít v Úpici](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/Zit-v-Upici.jpg)
V prvním ročníku Zlatého lístku se proti sobě v jedenácti kategoriích utkalo přes 200 kampaňových počinů. Nejvíce kampaní se přihlásilo do kategorie slogan. „Zlatý lístek dokazuje, že kampaně jsou tvořeny čím dál profesionálněji. Kandidáti a strany si uvědomují význam kampaní, a i když nemají dostatek finančních prostředků, tak kampaním věnují hodně úsilí a času. Zároveň také dokazují, že za dobrou kampaní nemusejí stát milióny,“ komentuje Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu, který soutěž organizoval.
-kch-