Nejlepší politické kampaně měli Svobodní, ODS a Láska

pátek, 06. února 2015, 10:24 Aktuality, Reklama MediaGuru

Soutěž politických kampaní Zlatý lístek vyhlásila vítěze. Nejlepšími kampaněmi roku 2014 se staly komunální kampaň ODS v Plzni, senátní kampaň Václava Lásky a komunální kampaň Žít v Úpici v kategorii nízkorozpočtová kampaň. Nejvíce dílčích ocenění získala kampaň ODS v Plzni, která si odnesla osm cen. Se šesti oceněními bodovala také volební kampaň do Evropského parlamentu strany Svobodní. 

Plzen je jina
Komunální kampaň ODS v Plzni
Senátní kampaň Václava Lásky
Senátní kampaň Václava Lásky
Volby do Evropského parlamentu Svobodní
Volby do Evropského parlamentu strany Svobodní
Nízkorozpočtová kampaň Žít v Úpici
Komunální kampaň Žít v Úpici

V prvním ročníku Zlatého lístku se proti sobě v jedenácti kategoriích utkalo přes 200 kampaňových počinů. Nejvíce kampaní se přihlásilo do kategorie slogan. „Zlatý lístek dokazuje, že kampaně jsou tvořeny čím dál profesionálněji. Kandidáti a strany si uvědomují význam kampaní, a i když nemají dostatek finančních prostředků, tak kampaním věnují hodně úsilí a času. Zároveň také dokazují, že za dobrou kampaní nemusejí stát milióny,“ komentuje Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu, který soutěž organizoval.

-kch-