Seznam.cz plánuje s GroupM kampaně pro TV a online
Seznam.cz, který několika mediálním agenturám dodává data do jejich interních plánovacích nástrojů, navazuje užší spolupráci s uskupením GroupM. Dodává mu data pro nástroj mCross.
Seznam.cz si od této spolupráce slibuje optimalizaci zásahu díky plánování kombinace televizních a online kanálů. Crossmediální nástroje umožňují spočítat, jaké má být optimální rozdělení investice mezi TV a online.
„Chceme podporovat využívání crossmediálních plánovacích nástrojů reklamními zadavateli. Kromě toho je naším cílem klienty edukovat a ukazovat jim možnosti inkrementálních zásahů. Obecně si od toho slibujeme větší transparentnost rozdělování televizních rozpočtů,“ uvedl Dušan Gajdoštík, manažer konzultací brand reklamy v Seznam.cz
„Na českém trhu neexistuje tržní standard v podobě výzkumného projektu, který by nám umožnil plánovat integrované video kampaně, tedy kampaně zahrnující TV i online kanály. Velmi proto oceňujeme, že Seznam.cz se připojil touto aktivitou ke společnosti Google, která nám obdobná data již poskytovala," dodal Jiří Udatný, ředitel Data & Analytics oddělení GroupM.
-mav-