V Česku vzniká Asociace lokačního marketingu
V České republice vzniká zastoupení globální Asociace lokačního marketingu pro východní Evropu. Oficiálním zástupcem je společnost RetailTrek, jež si klade za cíl edukovat český trh o výhodách a principech geolokačního marketingu. V tomto směru plánuje i sérii odborných setkání, první konference proběhne v říjnu letošního roku.
„Specifické charakteristiky lokačních technologií a moderních systémů přenosu dat umožňují značkám zasáhnout zákazníka mnohem intimnějším způsobem. Asociace se za dobu své existence stala skvělým zdrojem informací o příležitostech spojených s lokačním marketingem pro marketéry, agentury i technologické nadšence. Jsme rádi, že jsme ji pomohli přivést do našeho regionu,“ uvedl ředitel společnosti RetailTrek Martin Hošek, který se stal prezidentem asociace v Česku.
Asociace lokačního marketingu je mezinárodní organizace, která se aktivně věnuje podpoře výzkumu, vzdělávání a inovací spojených s lokalizací zákazníků pro marketingové účely. Mezi 1400 členů asociace patří globální značky, maloobchodníci, agentury, inzerenti, nákupci médií, poskytovatelé softwaru i bezdrátových služeb. „Východní Evropa byla důležitým regionem, do nějž jsme chtěli naše aktivity rozšířit. Některé z významných maloobchodních značek jako Plzeňský prazdroj či Škoda Auto zde mají svá sídla. Těšíme se, až s nimi začneme spolupracovat,“ okomentoval rozšíření prezident a zakladatel Asociace lokačního marketingu Asif Khan, který přijede na říjnovou konferenci v Praze.
-stk-