VUT dostala cenu za nejlepší univerzitní marketing
Kampaň, jejímž prostřednictvím Vysoké učení technické v Brně lákalo ženy k technickým oborům, získala mezinárodní ocenění EUPRIO. Zaujala porotu i účastníky marketingové konference komunikačních profesionálů evropských univerzit v Mannheimu v Německu. Kampaň měla také dobré praktické výsledky - jejím prostřednictvím škola získala polovinu z celkového počtu přihlášek, oznámila novinářům mluvčí školy Radana Kolčavová.
Porota ocenila zejména kreativitu, odvahu a společenskou odpovědnost kampaně Sem patřím. Problém, na který upozornila, se prý týká i dalších evropských technických univerzit.
Vícekanálová kampaň zahrnovala webovou stránku Technicky vzato a šest videí včetně hlavního spotu, který měl značnou sledovanost na sociálních sítích.
Ke konci března získala brněnská technika celkem 14.000 přihlášek ke studiu, z toho polovina uchazečů se k elektronické přihlášce proklikala přes některou z cest náborové kampaně Sem patřím.
-čtk-, -mav-