Zepter spouští svůj e-shop, zavádí novinky

úterý, 31. října 2017, 10:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka Zepter rozšířila prodej přes e-shop. Portfolio doplňuje například kávovar či kosmetika.

Kávovar Ze-Presso, foto: Zepter

Kávovar Ze-Presso, foto: Zepter

Společnost Zepter spustila prodej také přes svůj e-shop. Rozšiřuje tak distribuční kanály vedle vlastní prodejní sítě. Do online světa vstupuje s obchodní platformou Club Live 100– každý člen bude získávat slevu až 30 % z každého nákupu výrobků a za doporučení dalších zákazníků až 10 % z hodnoty jejich prvního nákupu.

Zepter International působí na českém trhu více než 25 let (celosvětově potom přes 30 let), zaměřuje se na výrobu a prodej spotřebního zboží. Jeho nejznámějším zástupcem je nádobí Masterpiece Cookware. Zepter aktuálně přichází na trh s několika novými výrobky: bioptron hyperpolarizované světlo, medolight určený pro světelnou terapii a kávovar Ze-Presso, ve kterém lze využít i kapsle od Nespressa. Novinkou jsou i kosmetické řady Zepter kosmetika Zepur a kosmetika pro mladou generaci Young Generation.

Kosmetika pro mladou generaci Young Generation, foto: Zepter

Kosmetika pro mladou generaci Young Generation, foto: Zepter

-mav-