Za jak dlouho se dělíme o zkušenosti se značkou?

čtvrtek, 01. ledna 1970, 01:00 Marketing, Výzkum MediaGuru

Němci a Češi se o své zkušenosti se značkou dělí rychleji než Dánové.

Britové, Němci a Češi se o své zkušenosti se značkou, společností nebo službou dělí mnohem rychleji než Dánové. Více než polovina z nich sdělí svůj názor kamarádovi, kolegovi nebo rodinnému příslušníkovi již během prvního týdne. Nejčastější způsob sdělování informací je osobně, tj. z očí do očí. Na druhé straně nejméně využívaným způsobem, jak se lidé dělí o své zkušenosti, je pomocí internetu. Svědčí o tom i fakt, že více než 90 % lidí (z on-line populace) nikdy nezveřejnilo svůj názor na blogu nebo v internetové diskusi. Těch, co se o svůj názor alespoň občas dělí přes internet, je nejvíce ve Velké Británii - 9 % a nejméně v Dánsku - 3 % (Česká republika 5 %, Německo 6 %). Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které byly v tomto případě zjišťovány na panelech respondentů ve čtyřech evropských státech: Velká Británie N = 509, Německo N = 533, Dánsko N = 332 a Česká republika N = 623 ve věku 12-69 let.