Moderní značky?
Další OMD Snapshots zaměřil svou pozornost na značky obuvi, konkrétně nás zajímalo, jaké značky jsou podle lidí moderní a jdou s dobou.
Adidas, Nike a Puma jsou nejoblíbenější značky mezi lidmi v internetové populaci 12-69 let. Za nejvíce moderní je považují shodně obě pohlaví, tak i lidé ve všech věkových skupinách. Když porovnáme složení internetové populace s tím, jak lidé hodnotí značky bot, tak si ženy více než muži považují značek Killtec, Kangaroo, Converse, Sprandi, Nike, Puma a Adidas. Naopak více mužů než žen si myslí, že moderní jsou značky Botas, Mizuno, New Balance a Prestige. Mladí lidé do 30 let častěji než starší generace uvedli značky Converse, Mizuno, New Balance, Killtec, Pumu, Cat, Nike, Sprandi, Kangaroo a Reebok. Naopak lidi nad 30 let si myslí, že více s dobou jdou „Botasky“ a Prestige.
OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.