Triky, které vás dostanou - Nová kniha od Ondřeje Sedláčka
Pokud vás zajímá denní realita českých reklamních agentur a ne jen šedivá teorie, čtěte zde.
Dostala se nám do rukou nová populárně naučná kniha "REKLAMA Triky ktreré vás dostanou." Autorem je Ondřej Sedláček, reklamní textař, scénárista a poradce s více než patnáctiletými zkušenostmi z českého reklamního prostředí.
Cílem autora je seznámit čtenáře s těmi stránkami reklamy, se kterými se běžný smrtelník běžně nesetká, a nabízí tak přitažlivý pohled do zákulisí oboru o kterém každý rád mluví a málokdo o něm něco doopravdy ví.
Autor nemá za cíl vás nudit nebo podávat obšírná a hluboká odborná pojednání. V žádném případě se tedy nejedná o šedivá a suchá vysokoškolská skripta - i přes skutečnost, že autor se živil i jako pedagog na vyšší odborné škole zaměřené na reklamní tvorbu - je plná barevných inzerátů, příkladů, sloganů a vůbec příkladů z praxe.
Nepříliš silná kniha se velmi čtivou formou dotýká fenoménu reklamy v Čechách ze všech stran. Co reklama je, jak vznikla, jak vzniká, seznámí vás i s teoriemi, jak funguje (třeba historicky velmi známá AIDA).
Dozvíte se, co je zaváděcí, produktová, imageová reklama, kdo je cílová skupina, jak vypadá kreativní brief, logotypy, motta, claimy, slogany a další a další užitečné informace potřebné pro každodenní kontakt s reklamou.
Poznáte reklamní limity - jak právní a etické, tak funkční. Co reklama dokáže a co už ne.
Dozvíte se užitečné věci o sponzoringu, kniha vám pomůže se zorientovat a rozlišovat hlavního, mediálního nebo generálního partnera události.
Dozvíte se kdo to všechno (reklamu ,sponzoring, PR) platí a jak se vlastně reklama v médiích nakupuje.
Poznáte rozdělení médií, jak se vlastně liší bulvární média od seriozních, jaký je rozdíl mezi reklamním nosičem, médiem a podporou na místě prodeje.
Autor vám představí i profesní sdružení (asociace reklamních agentur) a regulační orgány (Radu pro reklamu), jejich význam a funkce.
MediaGuru tuto publikaci doporučuje všem, kteří se chtějí seznámit s tím, co a proč se děje v zákulisí české reklamní scény, ale zároveň nechtějí číst suchopárná teoretická pojednání.
Objednat si ji můžete přímo u autora na mailu drej@drej.cz nebo stránkách www.drej.cz, kde naleznete i ukázky z textu a další informace.