Pár pěkných imagovek
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal seriál Komisařka Florence. Následoval seriál Kamarádi a poté Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Zaměstnanci skupiny WPP by se měli od dubna vrátit alespoň na čtyři dny v týdnu do kanceláří. Proti požadavku ale sepsali nesouhlasnou petici.
Penny startuje novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci získat za nasbírané body nádobí a spotřebiče Vivess se slevou.
Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2025.
Online supermarket Rohlík ve své komunikaci na sociálních sítích reaguje na aktuální kampaň řetězce Penny.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. O tom, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.
V nové televizní kampani představí Provident i svou novou vizuální identitu, na jejíž tvorbě se podílely pobočky firmy po celém světě.
Skupina Omnicom potvrdila, že se domluvila na převzetí konkurenční komunikační skupiny Interpublic. Vznikne tím nejsilnější reklamní agenturní uskupení.
Nová kampaň agentury Saatchi&Saatchi s interaktivní hračkou otevírá téma dětských fyzických trestů. S nápadem přišla sama agentura, až poté „hledala“ klienta.
Tatratea spouští reklamní kampaň, s níž chce oslovit nové spotřebitele i zahraniční trhy.
RegioJet zahájil náborovou kampaň na na strojvedoucí pro nové městské linky S49 a S61 v Praze.
Tesco pokračuje v boji proti menstruační chudobě v Česku. Rozšiřuje své aktivity a přichází s novou vizuální identitou kampaně.