Pár pěkných imagovek
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Regionální televize LTV Plus, vysílající v Moravskoslezském kraji, podala žádost o prodloužení licence pro pozemní distribuci. RRTV se touto žádostí bude zabývat na některém ze svých nadcházejících zasedání.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti IFIS akvizice II tři licence pro provozování TV Barrandov. Kapitálový vstup fondu IFIS do Barrandov Televizní Studio se ale protahuje, proti schválení reorganizačního plánu se odvolal jeden z věřitelů.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví klienti získají platební prsten nebo náramek.
O2 uvádí novou reklamní kampaň, ve které představuje rozšířené tarify Neo s funkcí O2 Connect.
Komunikační skupina Knowlimits a agentura Fragile Media se nastěhovaly do budovy v pražské Pernerově ulici.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň v Česku.
Zaměstnanci skupiny WPP by se měli od dubna vrátit alespoň na čtyři dny v týdnu do kanceláří. Proti požadavku ale sepsali nesouhlasnou petici.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své existence svět financí.
Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2025.
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět hraje Orlando Bloom.
Poslaneckou sněmovnou schválené novely zákonů o České televizi a Českém rozhlasu zpřísňují možnosti komerční komunikace médií veřejné služby.
Domi Alagia z Love Island sesadila z prvního místa nejznámějších influencerů Kovyho.
Orlen startuje soutěž o dovolenou za 250 tisíc korun dle vlastního výběru.
Nový strategický přístup je založený na výzkumu budování značky s možností vlastní modelace jejího růstu.