Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti IFIS akvizice II tři licence pro provozování TV Barrandov. Kapitálový vstup fondu IFIS do Barrandov Televizní Studio se ale protahuje, proti schválení reorganizačního plánu se odvolal jeden z věřitelů.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 zůstávají i po druhém uvedení Extrémní proměny. Ve skupině 15+ následuje s menším odstupem seriál Hrdina. Ve skupině 15-54 je rozdíl mezi nimi výraznější.
Nejen nově rozšířená data výzkumu Nemonitor o nadnárodní platformy ukazují na čím dál větší dominanci sociálních platforem a jejich nezastupitelnost v komunikaci. Ať chceme, nebo ne, píše konzultant Vítězslav Klement.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví klienti získají platební prsten nebo náramek.
O2 uvádí novou reklamní kampaň, ve které představuje rozšířené tarify Neo s funkcí O2 Connect.
Mediální skupina CME pro e-mailovou rozesílku volí českou platformu Omnivery.
Komunikační skupina Knowlimits a agentura Fragile Media se nastěhovaly do budovy v pražské Pernerově ulici.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň v Česku.
Zaměstnanci skupiny WPP by se měli od dubna vrátit alespoň na čtyři dny v týdnu do kanceláří. Proti požadavku ale sepsali nesouhlasnou petici.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své existence svět financí.
Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2025.
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět hraje Orlando Bloom.
Poslaneckou sněmovnou schválené novely zákonů o České televizi a Českém rozhlasu zpřísňují možnosti komerční komunikace médií veřejné služby.
Domi Alagia z Love Island sesadila z prvního místa nejznámějších influencerů Kovyho.
Mediální agenturu Havas Media CR čekají na českém trhu změny. Rýsuje se užší kooperace s kreativní agenturou, a to pod stejným vlastníkem.