Vyhledávač Google zcela v novém
Google (téměř synonymum pro vyhledávání na internetu) dnes představuje novou vylepšenou stránku zobrazující výsledky vyhledávání...
Jde o další krok k vytvoření inteligentního vyhledávače, který uživateli poskytne přesně to, co potřebuje, a to nezávisle na tom, kde se dotyčný nachází, jakým jazykem mluví, nebo jakou formou zadává svůj dotaz (písemným dotazem, mluveným slovem, specifikací data atd.).
Komplexní výsledky, jednoduché vyhledávání
Nový panel na levé straně obrazovky chytře nabízí nástroje k vyhledávanému obsahu a jeho kontextu, které jsou pro dané vyhledávání relevantní. Ty pak poskytují daleko větší kontrolu nad výsledky, jež je možné třídit a přeskupovat tak, aby se zobrazilo přesně to, co uživatel očekává.
Nové funkce například umožňují
- nastavit zobrazení výsledků vyhledávání za určité časové období
- rychle přepínat mezi druhy relevantního obsahu, který uživatel vyhledává. Zprávy, Video, Knihy a další...
- hvězdičkou označit relevantní výsledky tak, aby je uživatel při příštím vyhledávání našel
- a další...
Sjednocený vzhled
Při vyhledávání obrázků, videí, zpráv, knih nebo aktualizací v reálném čase, mají uživatelé nově k dispozici levý vyhledávací panel, který umožňuje vyhledávat napříč všemi druhy obsahu. Veškeré vyhledávací služby Google tak byly v rámci panelu soustředěny na jedno místo, kde je uživatelé snadno najdou. Efektivní uživatelské rozhraní s maximálním ohledem na výsledky vyhledávání nabízí:
Nová efektivnější struktura s důrazem na výsledky nabízí:
- nové výraznější logo
- efektivněji uspořádané odkazy v dolní části stránky s výsledky
- vizuálně zvýrazněné náhledy výsledků vyhledávání
- více než stovku drobných designových úprav
Další kroky v evoluci vyhledávání
- Těmito vylepšeními se dostáváme blíže k naší vizi o vyhledávači.
- V návaznosti na potřeby uživatelů jsme schopni nabídnout lepší nástroje k identifikaci toho co, kdy a kde hledají.
- Změny, které dnes představujeme, jsou výsledkem 10 let optimalizací stránky s výsledky vyhledávání.
- Vzhledem k tomu, že objem digitálních informací roste (množství, druhy, formáty), Google dělá maximum pro to, aby lidem pomohl snadno a rychle najít to, co potřebují.