Volkswagen Fast Lane kampaň
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Turecké online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku, vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
Letos ve světě vánoční reklama otevřela dveře kouzelnému světu, kde žijí víly, zvídavé chobotničky nebo ožívají perníčky.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“.
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního roku v marketingu, reklamě a PR.
Většina zákazníků O2 nemůže využívat výhod nové sítě 5G, nemají totiž vhodné telefony. O2 proto vánoční kampaní podporuje výměnu zařízení za zvýhodnněých podmínek. Upozorňuje také na bezepčnostní rizika starších zařízení.
Skupina Omnicom potvrdila, že se domluvila na převzetí konkurenční komunikační skupiny Interpublic. Vznikne tím nejsilnější reklamní agenturní uskupení.
Nová kampaň agentury Saatchi&Saatchi s interaktivní hračkou otevírá téma dětských fyzických trestů. S nápadem přišla sama agentura, až poté „hledala“ klienta.
Letošní ročník soutěže reklamní efektivity Effie zná oceněné. Cena za absolutně nejlepší kampaň, Grand Prix, letos udělena nebyla.
Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. O tom, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.
Soutěž efektivity Effie Czech Republic udělila mimořádnou cenu za kreativitu, získala ji kampaň epická Lego výzva od Kreativ Gangu.
Český dealer vozů značky Volvo si do reklamy k 15. výročí založení přizval Matěje Rupperta, Dana Bártu, Hynka Čermáka nebo Aleše Najbrta.
Také na trase pražského metra B budou k vidění za okny jedoucího vlaku vide a animace.