Volkswagen Fast Lane kampaň
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
U příležitosti 35. výročí sametové revoluce startuje spolek Díky, že můžem kampaň, do níž se zapojí i komerční firmy, neziskovky či influenceři.
Rossmann spouští podzimní věrnostní kampaň, v níž nabízí za nasbírané body stavebnice Lego.
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.
Datart spouští nový kreativní koncept. V hlavní roli se objeví zákazníci se svými každodenními elektro zážitky, tváří je Lukáš Pavlásek.
Vystoupení České filharmonie v legendární Carnegie Hall bude orchestr streamovat na svých webových stránkách. Diváky na přenos láká kampaní Nezapomeňte!, ve které vystupují sami hudebníci i šéfdirigent Semjon Byčkov.
Devatenáctý ročník soutěže FLE Media Awards, oceňující inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic, rozdal ceny.
Městský soud v Praze vyhlásil úpadek společnosti Médea. Návrh na na prodloužení lhůty k předložení reorganizačního plánu zamítl.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Kofola přichází s předvánoční limitovanou edicí, tentokrát se spojuje s Marlenkou. Nabídne i Medové kofo kuličky.
Penny spouští novou věrnostní kampaň pod názvem „Obří měkouši a deky“.
McDonald’s vrací limitovanou edici Sýrová sezóna, podporuje ji kampaní se žlutými skákacími míči.
V soutěži o nejkreativnější slovenské reklamy Zlatý klinec nebyla ani v letošním roce udělena hlavní cena Grand Prix. Osobností reklamy je Juraj Vaculík, klientem roku Slovak Telekom.
Philips OneBlade spouští kampaň „Dej si holení na easy!“, vychází z ní mechaniky obtížností v počítačových hrách.