Fenomén: japonské reklamy
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Česká televize spustila nový průzkum zaměřený na zlepšení aplikace iVysílání, který probíhá přímo prostřednictvím chytrých televizorů. Diváci mohou odpovědět na sérii otázek a pomoci tak zlepšit funkčnost i uživatelský zážitek.
Turecké online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku, vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
U příležitosti 35. výročí sametové revoluce startuje spolek Díky, že můžem kampaň, do níž se zapojí i komerční firmy, neziskovky či influenceři.
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Komise slovenské Rady pro reklamu konstatovala další porušení Etického kodexu. Týkalo se to i společnosti Tipsport.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“.
Vystoupení České filharmonie v legendární Carnegie Hall bude orchestr streamovat na svých webových stránkách. Diváky na přenos láká kampaní Nezapomeňte!, ve které vystupují sami hudebníci i šéfdirigent Semjon Byčkov.
Skupina Omnicom potvrdila, že se domluvila na převzetí konkurenční komunikační skupiny Interpublic. Vznikne tím nejsilnější reklamní agenturní uskupení.
Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. O tom, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.
Objem kinoreklamy v kinech Cinema City byl oproti loňsku vyšší, popisuje Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.
Většina zákazníků O2 nemůže využívat výhod nové sítě 5G, nemají totiž vhodné telefony. O2 proto vánoční kampaní podporuje výměnu zařízení za zvýhodnněých podmínek. Upozorňuje také na bezepčnostní rizika starších zařízení.
Vánoční reklamy, které čeští spotřebitelé hodnotí nejlépe, vytvořily značky Coca-Cola a Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Od nového roku bude Fashion Arena Prague Outlet spolupracovat na poli mediálního nákupu a plánování s agenturou Hearts&Science.