Hewlett-Packard a Attention!Media: Nejlepší reklama na českém internetu
Virální kampaň Hewlett-Packard sbírá další ocenění: Agentura Attention!Media a Hewlett-Packard si z 5. Ročníku FLE Media Awards odnesla vítězství v kategorii “Nejlepší využití digitálních médií”.
O tři týdny dříve si stejné interaktivní řešení na podporu nového designového mininotebooku HP Mini Vivienne Tam Edition odneslo dvě ceny ze soutěže Internet Effectivness Awards 2010 – za nejlepší využití sociálních sítí a za nejlepší užití virálního marketingu.
Interaktivní hra „Přivítejte jaro zasláním motýla kamarádům”, navržená v moderním designu motýlů, cílila na mladé ženy 18-35 let, které rády nakupují a jsou často on-line. Sociální síť Facebook proto byla přirozenou volbou pro virální šíření informace o produktu.
Soutěžící posílali motýlky svým přátelům a za poslané a obdržené motýlky získávali body, tvořili sbírky motýlů a vyhrávali ceny. Bodoví skokani týdne získali designové myši a 3 nejlepší sběratelé na konci soutěže notebook HP Mini Vivienne Tam Edition.
Aplikace účinně oslovila celkem 524 000 uživatelů, z nichž bylo 367 409 žen. Navíc 54% z nich bylo ve věku 18-35 let, což byla předem definavaná cílová skupina pro nákup designového notebooku HP. Stala se tak nejpoužívanější FaceBookovou aplikací z hlediska počtu uživatelů a poslaných motýlů v ČR!
Hewlett-Packard navíc díky této aplikaci získal databázi kontaktů na koncové zákazníky, které může v budoucnosti oslovit cíleně přímo dle jejich zájmů. Cena za oslovení jednoho uživatele se pohybovala v řádech desetin haléřů.
Úspěšnost projektu jen potvrzuje fakt, že koncept byl v identické podobě použit ve dvou dalších zemích.
Video zde:
Hewlett Packard děkuje Attention!Media
Základní informace:
Klient: Hewlett-Packard
Produkt: HP Mini Vivienne Tam Edition
Agentura: Attention!Media
Account Manager: Martina Beranová
Kreativní koncept: Jan Edlman
Počet aktivních uživatelů: 524.870
Počet odeslaných motýlů: 23.700.000
Počet fanoušků stránek HP: 115.459
Vítězný tým