PHD a Komerční banka uspěly v prestižní soutěži FLE media awards.

pátek, 22. října 2010, 17:12 Reklama MediaGuru

PHD zvítězila v 5. ročníku FLEMA v kategorii Nejlepší využití tisku s kampaní pro klienta Komerční banka, produkt Flexibilní hypotéka.

Jednouchá kampaň důvtipně využila společného jmenovatele pro pořízení hypotéky ve všech cílových skupinách: pořízení hezkého bydlení.

Cílem bylo zařadit Komerční banku mezi zvažované poskytovatele hypotéky. KB v tisku připomínala svou nabídku prostřednictvím prostřižených inzerátů, kde bylo vždy skrz inzerát vidět nemovitost zobrazenou na následující redakční stránce s upomínkou, že "i tento dům může být váš s hypotečním úvěrem od Komerční banky."

Zobrazené domy tedy nebyly součástí inzerce, ale běžným redakčním obsahem - inzeráty byly umístěny ve spolupráci s redakcemi. Kampaň využila tisková média se vztahem k cílové skupině a tematice bydlení, stavění, hypoték apod. Např. v Reflexu se jednalo o čtenářsky úspěšný speciál Výjimečné bytovky. Speciální formáty byly na podzim 2009 dále uveřejněny také v titulech 21.století, Koktejl a Kde chci bydlet.

Komerční banka - hypotéky

Mimo vítěznou tiskovou kampaň se Komerční banka dále probojovala na shortlist i v kategorii nejlepší využití TV s projektem Jak chutná úspěch se Zdeňkem Pohlreichem. Obě kampaně kreativně vytvořila reklamní agentura EURO RSCG.

PHD tak úspěšně navazuje na minulé ročníky, kdy v roce 2009 zvítězila v kategorii Nejlepší využití TV pro Becherovku Lemond a v roce 2007 s nejlepší malou kampaní pro pivo Pardál od Budějovického Budvaru, n.p.

Plný detail kampaně najdete na stránkách FLEMA.

O agentuře PHD

Síť mediálních agentur PHD zahrnuje 70 poboček v 60 zemích po celém světě, s ústředím v Londýně. PHD byla založena před 20 lety v UK a je známa pro své strategické plánování včetně „ETNA“ – několika cenami ověnčeného plánovacího frameworku.

V ČR vznikla PHD přejmenováním z MediaWise v dubnu 2006, její kořeny lze sledovat do roku 1998. V Praze má 36 zaměstnanců a patří mezi pět největších mediálních agentur na českém trhu. Pracuje pro řadu přímých zadavatelů reklamy i reklamní agentury. Mezi její klienty patří Unilever, Komerční Banka, Ferrero, Jan Becher Pernod Ricard, Budějovický Budvar, spolupracuje s agenturami Mark/BBDO, TBWA, DDB, Fabrika, AG Geronimo, Comtech a řadou dalších značek.

PHD provozuje server o mediálním plánování www.MediaGuru.cz.

PHD patří do mediální skupiny Omnicom (Omnicom Group, Inc., NYSE: OMC)