Úspěšný recept jak navýšit čtenost magazínů!
Náš externí Guru přichází s jednoduchým prodejním argumentem - způsobem jak navýšit čtenost za účelem prodeje reklamního prostoru.
Náš externí Guru přichází s jednoduchým prodejním argumentem - způsobem jak navýšit čtenost za účelem prodeje reklamního prostoru.
Česká televize spustila nový průzkum zaměřený na zlepšení aplikace iVysílání, který probíhá přímo prostřednictvím chytrých televizorů. Diváci mohou odpovědět na sérii otázek a pomoci tak zlepšit funkčnost i uživatelský zážitek.
Budovy Empresa Media a Barrandov Televizní studio se v exekuční nedobrovolné dražbě prodaly za trojnásobek vyvolávací ceny.
První rok samostatného fungování Respektu skončí pro vydavatelskou společnost Respekt Media v plusu. Vyčlenění ze společnosti Economia a nastavení vlastního podnikání se podařilo, hodnotí ředitel vydavatelství Pavel Volčík.
Prosincové vydání magazínu Esquire je posledním, česká edice časopisu po 28 letech končí.
Aktualizovali jsme infografiku o vývoji českých médiích po roce 1989. Stáhnout ji lze i v pdf dokumentu.
Magazín Forbes bude mít od února nového šéfredaktora. Zdravko Krstanov vystřídá ve vedení Petra Šimůnka. Ten nadále zůstává spolumajitelem vydavatelství.
V rámci uspokojování pohledávek věřitele se uskuteční dražba nemovitostí vlastněných společností J.S.P.
Skupina Mafra ukončí ke konci roku vydávání časopisů Claudia, Čas pro hvězdy a Nostalgie.
Tištěných knih se v Česku loni prodalo o devět procent méně než o rok dříve. Vyšlo také méně knižních titulů, konstatuje zpráva Svazu knihkupců a nakladatelů. Zvyšuje se ale zájem o digitální knižní publikace.
Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média začala drtit ekonomická realita.
Nejčtenějším celostátním deníkem zůstává Blesk, jehož každé vydání si přečte více než půl milionu lidí. Oproti posledním výsledkům si polepšil především sportovní deník Sport, poté Hospodářské noviny a také Aha!.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
Seznam.cz směřuje k tomu, že se stane jediným vlastníkem ve společnosti vydávající deník Právo.
Nový koncept magisterského studia oboru Žurnalistika je orientován i na praktické dovednosti.