Slevomat zahájil kampaň off-line: Hoďte letáky do koše!

pátek, 25. února 2011, 16:13 Internet & Mobil MediaGuru

Nejznámější slevový server Slevomat.cz zahájil budování povědomí o značce off-line. Mediaguru na vlastní oči viděl kontejnery připravené pro odhoz nepotřebných papírových letáků.

Figurant přitom kolemjdoucím rozdával informační materiály. Slevomat dává najevo, že letáky jsou již minulostí, budoucnost náleží slevomatům. Píšeme o tom dnes i na jiném místě ZDE.

Kampaň Slevomatu před pražským nákupním centrem Arkády Pankrác (klikněte pro zvětšení).

Slevomat před pražskými Arkádami

Slevomat přechází do ofenzivy a jako první projekt svého druhu buduje značku i mimo svět internetu.

Právě dnes navíc deník E15 zveřejnil informace, že do ČR míří i praotec slevových serverů, Groupon. Tento globální hráč, který pochází z USA a je úspěšný mj. i v sousedním Polsku, údajně zvažuje akvizici Slevomatu.

Může se také stát, že k dohodě mezi Grouponem a Slevomatem nedojde a pak se možná staneme svědky podobného souboje, jaký v tuto chvíli probíhá mezi Seznamem a Googlem. Tedy reklamní souboj mezi celosvětovým hráčem vstupujícím na trh a lokální jedničkou. Je třeba pro úplnost dodat, že podobnost mezi Slevomatem a Seznamem nebí úplná: zatímco Seznam má zavedenou značku a lety ověřenou pozici značky, Slevomat opravdu nezná skoro každý Čech. Globální hráč tak může Slevomat převálcovat – pokud se ovšem Slevomatu nepovede získat výrazný náskok už teď.

Patrně tedy vidíme první boje nadcházející bitvy.

I love media! Guru.