Nova se snaží prodat volný reklamní prostor

pátek, 04. března 2011, 12:58 TV MediaGuru

Televize Nova stimuluje inzerenty k nákupu reklamnního prostoru novou březnovou pobídkou.

Lídr televizního trhu, TV Nova, se rozhodla vyprodat zbylý reklamní prostor v měsíci březnu a přichází s nabídkou floatingových GRP za snížené ceny. CPP na kanále Nova se tak v březnové nabídce snižuje na 6 tis. Kč a na programu Nova Cinema na 2 tis. Kč. Slevy na neprodaný sponzoring nabízí televize na úrovni 50 % - 60 %.

Podmínkou zvýhodněné nabídky je, aby klient splnil alespoň jedno z následujících kritérií: 1) Tímto způsobem umístěná investice klienta se nezapočítává do ročního objemu agentury a 2) investice se nezapočítává do plnění již dříve uzavřené závazné objednávky. Minimální rozpočet kampaně představuje 0,5 mil. Kč a plánování zajistí televize.

Televize Nova se tak tímto způsobem snaží zhodnotit volný prostor. Konkurenční Prima a ČT jsou na březen již vyprodané.