Prodané náklady týdeníků
Souhrnné prodané náklady tuzmských týdeníků dosáhly za první čtyři letošní měsíce 2,392 mil. výtisků, což je o 6,3 % méně, než byl průměrný prodej za celý rok 2010.
Souhrnné prodané náklady tuzmských týdeníků dosáhly za první čtyři letošní měsíce 2,392 mil. výtisků, což je o 6,3 % méně, než byl průměrný prodej za celý rok 2010.
Budovy Empresa Media a Barrandov Televizní studio se v exekuční nedobrovolné dražbě prodaly za trojnásobek vyvolávací ceny.
První rok samostatného fungování Respektu skončí pro vydavatelskou společnost Respekt Media v plusu. Vyčlenění ze společnosti Economia a nastavení vlastního podnikání se podařilo, hodnotí ředitel vydavatelství Pavel Volčík.
Prosincové vydání magazínu Esquire je posledním, česká edice časopisu po 28 letech končí.
Aktualizovali jsme infografiku o vývoji českých médiích po roce 1989. Stáhnout ji lze i v pdf dokumentu.
Magazín Forbes bude mít od února nového šéfredaktora. Zdravko Krstanov vystřídá ve vedení Petra Šimůnka. Ten nadále zůstává spolumajitelem vydavatelství.
V rámci uspokojování pohledávek věřitele se uskuteční dražba nemovitostí vlastněných společností J.S.P.
Tištěný deník e15 vyšel v pondělí naposledy. Zůstává ale online a každý měsíc bude také vycházet e15 magazín, který se od příštího roku rozšíří.
Skupina Mafra ukončí ke konci roku vydávání časopisů Claudia, Čas pro hvězdy a Nostalgie.
Tištěných knih se v Česku loni prodalo o devět procent méně než o rok dříve. Vyšlo také méně knižních titulů, konstatuje zpráva Svazu knihkupců a nakladatelů. Zvyšuje se ale zájem o digitální knižní publikace.
Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média začala drtit ekonomická realita.
Nový koncept magisterského studia oboru Žurnalistika je orientován i na praktické dovednosti.
Nejčtenějším celostátním deníkem zůstává Blesk, jehož každé vydání si přečte více než půl milionu lidí. Oproti posledním výsledkům si polepšil především sportovní deník Sport, poté Hospodářské noviny a také Aha!.
Investiční fond IFIS nabídl za skupinu budov v pražském Braníku z majetku Jaromíra Soukupa magistrátu o jeden milion pod cenou, za kterou hlavní město nemovitosti v dražbě získalo.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly vybudovanou tradici z období před rokem 1989.