I slevové portály se musí začít odlišovat

středa, 04. května 2011, 11:19 Aktuality MediaGuru

Za jeden jediný rok fungování na českém trhu dosáhly slevové servery neuvěřitelného rozmachu. Momentálně lze nalézt zhruba 200 webových adres zabývajících se slevněným nakupováním, za loňský rok zde Češi utratili několik stovek miliónů Kč. Nejžádanějším zbožím jsou slevy na jídlo, kosmetické a relaxační služby. Vzhledem k tomu, že nabídka serverů je téměř identická, dojde zřejmě stejně jako na trhu standardního zboží k segmentaci (zboží nebo služeb). Právě teď vzniká slevový server pro luxusní zboží. Úplně zakladatele serveru, resp. majitele firem, kteří luxusní zboží do výprodeje (protože slevomaty jsou pouze bohapustým výprodejem) nabízejí nechápu, protože právě nedostupnost pro každého vytváří hodnotu slova luxusní. Luxusní slevomat tak dle mého pouze devalvuje hodnotu i image nabízeného.
Více ZDE

-lela-