Na shortlist PIAF se dostalo přes 50 českých prací
Do finále reklamní soutěže spojené s festivalem PIAF postupuje 51 českých prací. Podívejte se na některé z nich.
Mezinárodní festival reklamy PIAF oznámil výsledky prvního kola soutěže kreativních a úspěšných reklam. Do finále postupuje 51 českých prací, které budou soupeřit o ceny s více než stovkou zahraničních kampaní. Nejvíce želízek v ohni mají nyní z Čechů hlavně agentury Y&R Brands, Ogilvy, Saatchi&Saatchi, Leagas Delaney a MARK/BBDO.
Mezinárodní festival reklamy PIAF oznámil výsledky prvního kola soutěže kreativních a úspěšných reklam. Do finále postupuje 51 českých prací, které budou soupeřit o ceny s více než stovkou zahraničních kampaní. Nejvíce želízek v ohni mají nyní z Čechů hlavně agentury Y&R Brands, Ogilvy, Saatchi&Saatchi, Leagas Delaney a MARK/BBDO.
Největší zájem byl o přihlášky do kategorie "Brilantní provedení", "Vyprávění příběhu" a "Bleskový zásah", hodně adeptů na ocenění se objevilo i v kategorii "Kreativní využití tradičních reklamních formátů".
Do finále se dostaly některé práce, které už byly v Česku letos oceněny. Jsou mezi nimi např. kampaně Pepsi Manifesto a Pořiďte si krávu (obě MARK/BBDO), Kofola 1960 (Kaspen/Jung von Matt), „orchestrální“ Samsung (Leo Burnett), Vánoce s Chuckem Norrisem (Saatchi & Saatchi), facebookovská aplikace ke kampani Nemyslíš, zaplatíš (Euro/RSCG) nebo Škoda Family (Leagas Delaney). Nechybí ale ani čistící billboard Nano Energies (Attention! Media), kampaň Klára pro Lidé.cz (McCann Erickson) či aktuální „hokejový“ Budvar (Kaspen/Jung von Matt). Kompletní shortlist je k dispozici na www.piaf.cz.
Více než polovina přihlášek do soutěže přišla letos ze zahraničí. Účastní se více agentur z více zemí světa než vloni, kdy měl PIAF premiéru. O vítězích rozhodne mezinárodní porota při zasedání v Praze, vítězové budou vyhlášeni 12. května na slavnostním večeru ve Veletržním paláci.
Ukázky některých kampaní ze shortlistu
Samsung Orchestra / Leo Burnett
Pepsi Manifesto / MARK/BBDO
Na shortlist PIAF se dostalo přes 50 českých prací
Do finále reklamní soutěže spojené s festivalem PIAF postupuje 51 českých prací. Podívejte se na některé z nich.
Mezinárodní festival reklamy PIAF oznámil výsledky prvního kola soutěže kreativních a úspěšných reklam. Do finále postupuje 51 českých prací, které budou soupeřit o ceny s více než stovkou zahraničních kampaní. Nejvíce želízek v ohni mají nyní z Čechů hlavně agentury Y&R Brands, Ogilvy, Saatchi&Saatchi, Leagas Delaney a MARK/BBDO.
Největší zájem byl o přihlášky do kategorie "Brilantní provedení", "Vyprávění příběhu" a "Bleskový zásah", hodně adeptů na ocenění se objevilo i v kategorii "Kreativní využití tradičních reklamních formátů".
Do finále se dostaly některé práce, které už byly v Česku letos oceněny. Jsou mezi nimi např. kampaně Pepsi Manifesto a Pořiďte si krávu (obě MARK/BBDO), Kofola 1960 (Kaspen/Jung von Matt), „orchestrální“ Samsung (Leo Burnett), Vánoce s Chuckem Norrisem (Saatchi & Saatchi), facebookovská aplikace ke kampani Nemyslíš, zaplatíš (Euro/RSCG) nebo Škoda Family (Leagas Delaney). Nechybí ale ani čistící billboard Nano Energies (Attention! Media), kampaň Klára pro Lidé.cz (McCann Erickson) či aktuální „hokejový“ Budvar (Kaspen/Jung von Matt). Kompletní shortlist je k dispozici na www.piaf.cz.
Více než polovina přihlášek do soutěže přišla letos ze zahraničí. Účastní se více agentur z více zemí světa než vloni, kdy měl PIAF premiéru. O vítězích rozhodne mezinárodní porota při zasedání v Praze, vítězové budou vyhlášeni 12. května na slavnostním večeru ve Veletržním paláci.
Ukázky některých kampaní ze shortlistu
Samsung Orchestra / Leo Burnett
Pepsi Manifesto / MARK/BBDO
Kofola 1960 / Kaspen/Jung von Matt
Klára / McCann Erickson
Nano Energies / Attention! Media
Vánoce s Chuckem Norrisem / Saatchi&Saatchi
Škoda Family / Leagas Delaney