ARBOinteractive protestuje proti zrušení reklamy na internetu ČT
Společnost ARBOinteractive, která zajišťuje prodej reklamy na
webech České televize, nesouhlasí s návrhem zákona, který by zakázal veškerá obchodní sdělení na internetových stránkách této veřejnoprávní televize.
Návrh zákona o České televizi, jak jej ve čtvrtek odsouhlasil volební sněmovní výbor, má za cíl zrušit možnost reklamy i na webech České televize.
"Vzhledem k tomu, že tato úprava byla vsunuta do novely zákona na poslední chvíli, nebyl dán prostor k diskuzi odborníků z internetového prostředí. Česká televize tak má zaplatit daň za svojí úspěšnost a jakýkoli příjem navíc jí má být znemožněn. Argumenty jsou zarážející.
Návrh zákona sice ponechává možnost reklamních sdělení v televizním vysílání na programech ČT2 a ČT24, avšak reklamu na webech těchto kanálů již neumožňuje.“, diví se Michal Kašpárek, ředitel společnosti
ARBOinteractive.
-mav-