Kreativní outdoor a indoor v Česku
Páteční galerie outdoorových a indoorových formátů, které byly v českém prostředí použity.
Páteční galerie outdoorových a indoorových formátů, které byly v českém prostředí použity.
Čtyři měsíce od uvedení do kin vidělo film Vlny milion diváků v Česku a na Slovensku.
Síť prodejen s tabákovými výrobky Traficon odhalila nový koncept prodejen a ambici stát se dvojkou na tuzemském trhu. Prvenství dlouhodobě patří síti Geco.
Vlastnická struktura společnosti BigBoard Praha má doznat změn, ÚOHS se začal zabývat spojením společností BB Global a BigBoard Praha.
Akvizicí společnosti City-Tools získává euroAWK do svého portfolia 700 reklamních ploch typu CLV.
Firma financovaná skupinou J&T získá šedesátiprocentní podíl, který je dosud v držení společnosti Joj Media House.
Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně stojících reklamních ploch.
Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.