Magazín Forbes vstoupí na český trh

pondělí, 18. července 2011, 15:37 Tisk MediaGuru

Magazín Forbes bude vycházet v češtině a na český trh ho uvede Forbes Media ve spolupráci s českou odnoží společnosti Business Consulting & Media.

První číslo magazínu vyjde v listopadu 2011 a bude vycházet měsíčně. Obsah magazínu bude tvořen ze 60 procent zprávami, analýzami a komentáři z českého byznysu a ekonomiky, 40 procent bude přebíráno z amerického vydání magazínu Forbes.

V Česku tak bude vydávat Forbes Media stejná společnost jako na Slovensku.

"Měli jsme společně úspěch na Slovensku a očekávám, že ho budeme mít i v České republice, která rozšíří naší rostoucí přítomnost ve střední a východní Evropě," doplnil Miguel Forbes, prezident Forbes Television and Licencing. Šéfredaktorem české edice měsíčníku Forbes se stane Petr Šimůnek, bývalý šéfredaktor Hospodářských novin.

Vydavatelství Business Consulting & Media vydává magazín Forbes Slovakia od listopadu 2010. Jeho auditovaný prodaný náklad v dubnu činil 10 651 kusů. Business Consulting & Media se zabývá vydavatelskou činností od roku 2004 a vydávala několik regionálních publikací, včetně magazínu pro letecké společnosti SkyEurope, Central Wings patřící k polské společnosti LOT a středoevropského magazínu pro společnost Hertz rent-a-car.

Forbes Media zahrnuje magazín Forbes a web Forbes.com, největší byznysovou webovou stránku s více než 18 miliony čtenářů měsíčně. Společnost vydává magazíny Forbes a Forbes Asia, které mají po celém světě víc než 6 milionu čtenářů.

-mav-