Mediazastupitelství Atmedia mění korporátní identitu
Atmedia, zastupitelství prodeje reklamy na tematických TV stanících ze skupiny Liberty Global, příchází na trh s novou korporátní identitou.
Rebranding je rovněž doprovázen spuštěním nových internetových stránek.
Atmedia představuje svou novou firemní identitu, která spočívá ve zjednodušení názvu společnosti („atmedia”) a ve změně loga a firemních barev.
Petr Majerik, generální ředitel Atmedia pro ČR, řekl, že: „Změnou firemní identity vrcholí proces přebudování organizace, v reakci na její dynamický růst. Atmedia v ČR zainvestovala do řady marketingových a výzkumných projektů, s cílem posílit své poradenské kompetence a jako partner pro 21 televizních stanic na českém trhu, společnost intenzivně rozšiřuje svou obchodní nabídku.”
Spolu s novou korporátní identitou Atmedia představuje i nové webové stránky.
-mav-