Prima Love v září rozšíří obchodní balík skupiny Prima
Od září se má stanice Prima Love zařadit do tzv. bundlu, kdy bude prodávána s dalšími stanicemi skupiny Prima.
Prima Love, která na trh vstoupila letos v březnu a nedávno poprvé překonala hranici 1% podílu na sledovanosti u diváků starších 15 let, rozšíří v září obchodní balík (bundle) televizních kanálů skupiny Prima. Reklamní rozpočty zadavatelů jsou v něm rozděleny podle předem stanoveného poměru. V současnosti je tento poměr stanoven tak, že hlavní kanál TV Prima má v rozložení investic 88% podíl a Prima Cool zbývající 12% podíl. Od září by se měl v souvislosti s rozšířením o Prima Love zvýšit podíl tematických kanálů TV Prima na 18 %, a to tak, že na Prima Cool by připadlo 15% zastoupení a na Prima Love 3% zastoupení.
Prima Love se primárně zaměřuje na cílovou skupinu žen ve věku 15-44 let. Tento záměr se jí daří naplňovat, protože v této cílové skupině dosahuje nejvyšší afinity v porovnání se všemi TV kanály.
Vývoj Prima Love na sledovanosti v zásadě odpovídá vývoji starší tematické stanice Prima Cool. Prima Love se poprvé nad 1% podíl na sledovanosti dostala letos na přelomu června a července a od té doby pod tuto hranici neklesla. Vedení Primy také několikrát avizovalo, že startu nového kanálu přizpůsobilo i jeho programování, kdy teprve s postupným zvyšováním sledovanosti se snaží zařazovat atraktivnější formáty. Například na polovinu srpna si Prima Love připravila nasazení seriálu Sex ve městě.
Menší tematické a digitální kanály zvyšují v letošním roce svůj podíl na reklamním trhu. Od zařazení Prima Love si vedení Primy slibuje zvyšení podílu své skupiny na celkových reklamních investicích. V letošním prvním pololetí činil podíl skupiny Prima na doručených GRP's téměř 33 %, což oproti stejnému období vloni znamenalo zvýšení o 2 procentní body.
-mav-