Karel Vágner novým partnerem rádiové Media Bohemia
Bývalý publisher E15 nebo Astrosatu a Ringieru Karel Vágner se stal partnerem Media Bohemia, silného hráče na rádiovém trhu. Bude také řídit národní obchod MMS.
Mediální skupina Media Bohemia zahajuje strategické změny ve způsobu řízení obchodní činnosti a marketingu. K 1. září se partnerem skupiny stává Karel Vágner, který se ke stejnému datu ujímá i pozici ředitele národního obchodu mediazastupitelství Media Marketing Services (MMS), které je stoprocentně vlastněné společností Media Bohemia. Karel Vágner bude zároveň zodpovědný za strategické řízení celé obchodní politiky firem, které skupina ovládá. Podle upřesňujících informací Media Bohemia se Karel Vágner stal partnerem společnosti na základě projektů, které do společnosti vložil.
Karel Vágner působil ve společnostech Unilever, Starcom, později v pozici ředitele titulů vydavatelství Ringier a Vltava-Labe-Press. Pro vydavatelství Mladá fronta řídil uvedení ekonomickeho deníku E15 na trh. V posledních letech byl konzultantem firem skupiny Media Bohemia v oblasti internetu a online prodeje a pracoval na vývoji několika společných projektů – mimo jiné cestovní agentury Cestuj.cz a portálů zaměřených na doručovací služby květin a delikates.
Nově také vzniká pozice marketingového ředitele MMS, kterou bude zastávat dosavadní výkonný ředitel internetového zastupitelství ImpressionMedia Pavel Lupjan. Jeho úkolem v nové pozici bude vytvoření marketingové strategie využití propojení dvou kanálů skupiny – rádia a internetu. Ze své pozice bude také zodpovídat za marketingovou podporu značek a médií, které skupina ovládá.
Media Bohemia ovládá klíčové rádiové mediazastupitelství Media Marketing Services s podílem přesahujícím 40% trhu. Skupina vlastní 26 regionálních a lokálních rádií, jejichž celková týdenní poslechovost dosahuje téměř 3,1 milionu posluchačů. Skupina vlastní také internetové mediazastupitelství ImpressionMedia, on line vydavatelství Limemedia a zážitkovou společnost Allegria.
-mav-