TV Óčko loni snížila ztrátu, více utržila
Hudební televize Óčko v loňském roce snížila ztrátu na tři miliony korun z předloňských 29,4 milionu Kč.
Tržby televize meziročně vzrostly o deset milionů na 120 milionů Kč. Celková neuhrazená ztráta televize z minulých let vzrostla na 43 milionů korun. S odkazem na výroční zprávu provozovatele Óčka firmy Stanice O, kterou vlastní Mafra Media, to píše dnění E15.
Stanice využila oživení na českém reklamním trhu. Na druhou stranu se musí vyrovnávat se sílícím tlakem české mutace hudební televize MTV, kterou společnost CET 21 (vlastník televize Nova) odstartovala na podzim 2009, a dalších hudebních programů.
Pozitivní vývoj tržeb vlastníci stanice přisuzují loňskému uzavření smlouvy se firmou Atmedia o prodeji reklamního času a změně metodiky měření sledovanosti. Televize Óčko se loni poprvé dostala do peoplemetrového měření sledovanosti.
Óčko vysílá terestricky od loňského října ve čtvrtém digitálním multiplexu, který pokrývá skoro 26 procent obyvatel. Dále se nachází v kabelových sítích operátorů UPC a Telefóniky a na satelitních platformách CS Link, Skylink, Digi TV a UPC Direct. Loni k těmto distribučním kanálům přidala také streamování v chytrých mobilech.