Dny Marianne přinesly titulům 1650 předplatitelů

pondělí, 26. září 2011, 09:41 Aktuality MediaGuru

Marketingová akce Dny Marianne, pořádaná časopisy Marianne a Marianne Bydlení, přinesla vydavatelství 1650 nových předplatitelů, kteří se k odběru obou magazínů přihlásili v promo-stanech v Praze a v Brně.„Promo stany navštívilo v Praze kolem 12 tisíc návštěvníků a v Brně 5 tisíc. Promo stany jsme opět využili jako další prodejní kanál pro kuchařky Edice Apetit – letos se jich zde prodalo 650, zhruba stejně jako v loňském roce. Další prodeje kuchařek očekáváme od knihkupectví, které se do Dnů Marianne také zapojili,“ říká marketingová ředitelka Ivana Šimlovičová. Ostatní výsledky akce jako je celkový počet uplatněných slevových kuponů z časopisů, tržby partnerů nebo prodané náklady obou časopisů budou známé v první polovině října.

-mav-