Nejkreativnější mediální kampaň? Tři možnosti...
Jediná tuzemská soutěž věnovaná mediální kreativitě Flema oznámila shortlist prací. Z agentur má nejvíce nominací Mindshare, ze značek Komerční banka.
Šestý ročník FLE media awards (Flema), soutěže oceňující nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, zná práce, které se dostaly na shortlist. Ze 70 přihlášek bylo vybráno celkem 24 kampaní, ze kterých užší porota ve druhém kole vybere vítěze jednotlivých kategorií a také určí vítěze ocenění Grand Prix a inovativní agentura a inovativní zadavatel.
Na shortlist se dostaly kampaně 12 různých přihlašovatelů a 15 různých značek. Nejvíce nominací z přihlašovatelů získala agentura Mindshare (celkem 4) a ze značek Komerční banka (3). Po třech nominacích získlay agentury PHD, Attention! Media a slovenská Mediaedge:cia. Vítězové budou vyhlášeni 20. října.
Soutěží se celkem v osmi kategoriích. Dnes podrobněji představujeme kampaně, mezi kterými se rozhodne v kategorii Nejlepší kampaň. Další práce z ostatních soutěžních kategorií zveřejníme v následujících dnech.
1. T-Mobile: Vánoce s Chuckem Norrisem, MediaCom Praha
Kampaň měla představit nový produkt – HD satelitní T-Mobile TV a kombinovanou nabídku TV, internetu a hlasových služeb. Propojujícím prvkem zajišťujícím 360° komunikaci se stal protagonista akční filmů a TV seriálů, vysílaných právě na satelitních TV - Chuck Norris. Jeho hlášky se v komunikaci vztahovaly k nabízenému produktu či službě. Komunikace v klasických mediích byla vždy doplněna netradičními formáty a inovativními chucko-projekty.
2. Starmedia: Mighty Mad Star, Starmedia SK
Slovenská mediální agentura Starmedia chtěla poděkovat klientům za spolupráci a dokázat jim, že patří mezi nejkreativnější agentury. V předvánočním období proto vypustila poplašnou zprávu o tom, že její generální ředitel odchází. To samo o sobě vzbudilo pozornost stejně jako vysvětlení celé události, které se odehrálo prostřednictvím rapového klipu Mighty Mad Star. Videosnímek zprostředkoval příběh agentury, jejích klientů a vzájemných úspěších.
3. Seznam.cz: Lovecká sezóna, McCann Erickson Praha
Inspirací ke kampani byl lov na divokou zvěř, což se promítlo i do vizuální podoby kampaně, která dostala název Lovecké sezóna. Podstata celého řešení spočívala v propojení digitálního a fyzického světa. Pro kampaň byla zvolena soutěžní interaktivní platforma, která měla za úkol oslovit cílovou skupinu. S ohledem na první ročník a zadání byla celá aktivita zaměřena pouze na Prahu.
Flema - shortlist 2011
Nejlepší využití TV | zadavatel | agentura |
Search On | Mindshare | |
Cesty k úspěchu | Komerční banka | PHD |
Ružoví kukláči | Union poisťovňa | Starmedia (SK) |
Nejlepší využití tisku | zadavatel | agentura |
Search On | Mindshare | |
Hypoteční úvěr | Komerční banka | PHD |
Vypočujte si print | Starmedia | Digita.sk |
Bankomaty pre nevidiacich | Tatra banka | Vaculik Advertising (SK) |
Nejlepší využití rádia | zadavatel | agentura |
Snídaně pro lepší náladu | Nescafé Dolce Gusto | Mediaedge:cia CR |
Nejlepší využití OOH | zadavatel | agentura |
OBA | Adidas | Carat CR |
Vánoce s Chuckem Norrisem | T-Mobile | MediaCom Praha |
Převlékni se | Vavi | Attention! Media |
Nejlepší využití digitálních médií | zadavatel | agentura |
Preži na ulici | Empire | Digita.sk |
Zlatý ručičky | Ford Focus | Mindshare |
Čistící bigboard | Nano Energies | Attention! Media |
Mighty Mad Star | Starmedia | Starmedia (SK) |
Podeľte sa o úspech! | T-Com & T-Mobile | Mediaedge:cia SK |
Nejlepší využití kinoreklamy | zadavatel | agentura |
Dede v kine | T-Mobile | Mediaedge:cia SR |
Nejlepší malá kampaň | zadavatel | agentura |
Pomáhat je v módě | Darujsprávně.cz | OgilvyInteractive |
Zlatý ručičky | Ford Focus | Mindshare |
Čistící bigboard | Nano Energies | Attention! Media |
Podeľte sa o úspech! | T-Com & T-Mobile | Mediaedge:cia SK |
Nejlepší kampaň | zadavatel | agentura |
Lovecká sezona | Seznam.cz | McCann Erickson |
Vánoce s Chuckem Norrisem | T-Mobile | MediaCom Praha |
Mighty Mad Star | Starmedia | Starmedia (SK) |
-mav-