Nejkreativnější mediální kampaň? Tři možnosti...

středa, 14. září 2011, 05:35 Výzkum MediaGuru

Jediná tuzemská soutěž věnovaná mediální kreativitě Flema oznámila shortlist prací. Z agentur má nejvíce nominací Mindshare, ze značek Komerční banka.

Šestý ročník FLE media awards (Flema), soutěže oceňující nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, zná práce, které se dostaly na shortlist. Ze 70 přihlášek bylo vybráno celkem 24 kampaní, ze kterých užší porota ve druhém kole vybere vítěze jednotlivých kategorií a také určí vítěze ocenění Grand Prix a inovativní agentura a inovativní zadavatel.

Na shortlist se dostaly kampaně 12 různých přihlašovatelů a 15 různých značek. Nejvíce nominací z přihlašovatelů získala agentura Mindshare (celkem 4) a ze značek Komerční banka (3). Po třech nominacích získlay agentury PHD, Attention! Media a slovenská Mediaedge:cia. Vítězové budou vyhlášeni 20. října. 

Soutěží se celkem v osmi kategoriích. Dnes podrobněji představujeme kampaně, mezi kterými se rozhodne v kategorii Nejlepší kampaň. Další práce z ostatních soutěžních kategorií zveřejníme v následujících dnech.

1. T-Mobile: Vánoce s Chuckem Norrisem, MediaCom Praha

Kampaň měla představit nový produkt – HD satelitní T-Mobile TV a kombinovanou nabídku TV,  internetu a hlasových služeb. Propojujícím prvkem zajišťujícím 360° komunikaci se stal protagonista akční filmů a TV seriálů, vysílaných právě na satelitních TV - Chuck Norris. Jeho hlášky se v komunikaci vztahovaly k nabízenému produktu či službě. Komunikace v klasických mediích byla vždy doplněna netradičními formáty a inovativními chucko-projekty.

 

2. Starmedia: Mighty Mad Star, Starmedia SK

Slovenská mediální agentura Starmedia chtěla poděkovat klientům za spolupráci a dokázat jim, že patří mezi nejkreativnější agentury. V předvánočním období proto vypustila poplašnou zprávu o tom, že její generální ředitel odchází. To samo o sobě vzbudilo pozornost stejně jako vysvětlení celé události, které se odehrálo prostřednictvím rapového klipu Mighty Mad Star. Videosnímek zprostředkoval příběh agentury, jejích klientů a vzájemných úspěších.

3. Seznam.cz: Lovecká sezóna, McCann Erickson Praha

Inspirací ke kampani byl lov na divokou zvěř, což se promítlo i do vizuální podoby kampaně, která dostala název Lovecké sezóna. Podstata celého řešení spočívala v propojení digitálního a fyzického světa. Pro kampaň byla zvolena soutěžní interaktivní platforma, která měla za úkol oslovit cílovou skupinu. S ohledem na první ročník a zadání byla celá aktivita zaměřena pouze na Prahu.

Lovecká sezóna

Flema - shortlist 2011

Nejlepší využití TV zadavatel agentura
Search On Google Mindshare
Cesty k úspěchu Komerční banka PHD
Ružoví kukláči Union poisťovňa Starmedia (SK)
Nejlepší využití tisku zadavatel agentura
Search On Google Mindshare
Hypoteční úvěr Komerční banka PHD
Vypočujte si print Starmedia Digita.sk
Bankomaty pre nevidiacich Tatra banka Vaculik Advertising (SK)
Nejlepší využití rádia zadavatel agentura
Snídaně pro lepší náladu Nescafé Dolce Gusto Mediaedge:cia CR
Nejlepší využití OOH zadavatel agentura
OBA Adidas Carat CR
Vánoce s Chuckem Norrisem T-Mobile MediaCom Praha
Převlékni se Vavi Attention! Media
Nejlepší využití digitálních médií zadavatel agentura
Preži na ulici Empire Digita.sk
Zlatý ručičky Ford Focus Mindshare
Čistící bigboard Nano Energies Attention! Media
Mighty Mad Star Starmedia Starmedia (SK)
Podeľte sa o úspech! T-Com & T-Mobile Mediaedge:cia SK
Nejlepší využití kinoreklamy zadavatel agentura
Dede v kine T-Mobile Mediaedge:cia SR
Nejlepší malá kampaň zadavatel agentura
Pomáhat je v módě Darujsprávně.cz OgilvyInteractive
Zlatý ručičky Ford Focus Mindshare
Čistící bigboard Nano Energies Attention! Media
Podeľte sa o úspech! T-Com & T-Mobile Mediaedge:cia SK
Nejlepší kampaň zadavatel agentura
Lovecká sezona Seznam.cz McCann Erickson
Vánoce s Chuckem Norrisem T-Mobile MediaCom Praha
Mighty Mad Star Starmedia Starmedia (SK)

-mav-