Televize a RRTV se spojily v kampani na ochranu dětí

čtvrtek, 01. září 2011, 06:55 TV MediaGuru

Rada pro rozhlasové a TV vysílání (RRTV) zahajuje kampaň, která má za cíl upozornit rodiče dětí, že jsou zodpovědni za to, co jejich děti v TV sledují.

Kampaň budou vysílat celoplošné televize ČT, Nova, Prima a TV Barrandov. Spoty vznikly za podpory evropského fondu Phare v roce 2007 v Rumunsku. Ve vysílání se objeví tři varianty spotů. Odvysílány už byly v Maďarsku a v Rumunsku, podle zástupců Rady s úspěchem.

"Cílem spotů je zalarmovat rodiče, aby si uvědomili, co děti v televizi sledují. Kampaň je součástí dlouhodobé snahy Rady zvyšovat úroveň mediální gramotnosti," zdůvodnila Rada.

Kampaň začíná dnes a podle zástupců dotčených televizí poběží v intenzivní frekvenci, a to i přesto, že podzimní sezóna je z hlediska reklamní vytíženosti pro televize citelná.

Generální ředitel TV Nova Jan Andruško zmínil, že Nova jako celoplošná TV chápe závažnost tématu, a proto se k iniciativě připojila.

Podle generálního ředitele TV Prima Marka Singera bude kampaň na TV Prima začleněna ve větší míře i na tematické kanály Prima Cool a Prima Love.  

Také Česká televize se podle obchodního ředitele Roberta Kvapila ráda ke společnému vysílání spotů připojila. Spoty jsou podle jeho názoru odvážné, a proto se domnívá, že mohou vzbudit diskusi ve společnosti.

Rada si chce následným průzkumem efektivitu spotů vyhodnotit. Jde o jednu z nejvýznamnějších společných kampaní televizí v posledních letech.

Spoty ke zhlédnutí zde:

metro

Night

anniversary

-mav-