Agentura TBWA rozjíždí divizi interní komunikace

úterý, 11. října 2011, 11:36 Aktuality MediaGuru

Komunikační agentura TBWA se rozhodla nabízet svým klientům novou specializaci v oblasti interní komunikace. Reaguje tak na stále jasnější trend v marketingu a komunikaci, kterým je pro agentury nutnost specializace a hlubší odbornost v nabízených službách.

"Klientům už nestačí přinést jen zastřešující komunikační koncept, je potřeba komunikaci promítnout kromě všech one-to-one kanálů i do strategie komunikace k zaměstnancům  a stakeholderům. Z práce pro naše klienty je naprosto zřejmé, že důležitost interní komunikace se v poslední době intenzivně zvyšuje. Již delší dobu tuto oblast sledujeme a nyní jsme se rozhodli, že se v ní budeme mnohem více angažovat a poskytovat našim klientům expertízu a možnosti přípravy interních kampaní a komunikačních nástrojů nutných pro jejich efektivní realizaci," říká managing director TBWA\Praha Radek Dráb.

-mav-