Google zavádí měřící nástroj pro reklamní zadavatele
Google představil měřící nástroj pro reklamní zadavatele a mediální agentury. Chce tak konkurovat platformám od IMB nebo Adobe.
Google spustil novou analytickou službu, která je primárně zaměřena na zadavatele reklamy a mediální agentury. Chce tím konkurovat nástrojům od IMB, konkrétně měření CoreMetrics a Omniture od Adobe.
Google už v současnosti poskytuje bezplatný analytický nástroj Google Analytics, ale nyní vytvořil službu Analytics Premium, která má být dokonalejší a lépe vyhovovat potřebám zadavatelů a mediálních agentur. Oproti stávající zahrnuje nová služba ještě širší datovou základnu, větší počet proměnných či nástroje pro zjišťování rozličných modelů pro přiřazování kreditů ke konverzím.
O tom, že s podobnou službou Google přijde, se spekulovalo od letošního února. Na její přípravě se údajně podíleli někteří největší klienti Googlu - Gucci, Travelocity nebo TransUnion. “Od našich zákazníků jsme se dozvěděli, že na některé jejich specifické potřeby Google Analytics nemůže zcela odpovědět,” vysvětluje důvody zavedení Enrique Muñoz Torres, senior product manager Analytics Premium.
Služba je nyní dostupná za roční fixní poplatek ve Spojených státech, v Kanadě a ve Velké Británii. Konkrétní cenu Google nezveřejnil, ale standardní cena na této úrovni analýzy se pohybuje kolem 10 tis. liber měsíčně. Očekává se však, že cena za Analytics Premium bude o něco nižší, než je v těchto případech obvyklé.
-mav-