Reklamní příjmy webových mediazastupitelů k dispozici

středa, 19. října 2011, 13:40 Aktuality MediaGuru

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy, se v září 2011 do online reklamy investovalo v ceníkových cenách celkem 400,87 milionu korun. Meziměsíčně se jedná o nárůst o 47,7 %. Meziročně výdaje vzrostly o 14,3 milionu korun (3,7 %).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístila společnost Tchibo, která nakoupila internetový reklamní prostor v hodnotě 12,7 milionu korun. Internetovou reklamu v ceníkové hodnotě přes deset milionů zakoupil také Internet Mall (10,9 mil. Kč) a AAA Auto (10,6 mil. Kč).

Od 10. října je možné ve veřejných výstupech dohledat výkony i za mediazastupitele. S výjimkou Allegro AdMarket zaznamenaly nárůst investic všichni uvádění provozovatelé, někteří z nich i o více než 100 %.

-mav-