Televizní reklama v číslech
Monitorované investice do televizní reklamy jsou za první tři letošní čtvrtletí meziročně vyšší o 15 %.
Přinášíme přehled televizního trhu za prvních devět měsíců letošního roku. Oproti loňskému roku se podle hrubého monitoringu investic výdaje do televizní reklamy meziročně zvýšily o 15 % na téměř 20 mld. Kč.
Vývoj monitorovaného objemu TV reklamy, leden-září 2011/2010
Zdroj: Admosphere
Z hlediska postavení jednotlivých stanic se o nejvyšší příjmy dělí komerční televize Nova a Prima. Připomínáme ale, že hrubé inzertní příjmy nekorespondují s reálnými tržbami.
Top 15 TV stanic podle hrubých příjmů (leden-září 2011)
Zdroj: Admosphere
Postavení TV na reklamním trhu popisuje rovněž podíl na doručených GRPs. Aktuální data jsme publikovali zde.
-mav-