Atmedia zavádí pro rok 2012 novou obchodní politiku

úterý, 01. listopadu 2011, 18:00 TV MediaGuru

Zastupitelství tematických stanic Atmedia zvyšuje v příštím roce ceny TV reklamy jen u dospělých cílových skupin.

Mediální zastupitelství Atmedia, které zastupuje 21 kabelových a satelitních televizí, vstupuje do příštího roku s novou obchodní politikou. Oproti stávající nabídce se pro příští rok cena za reklamní prostor u dospělých cílových skupin v průměru zvyšuje o 6,2 %, u dětské cílové skupiny je beze změny.

Atmedia pro příští rok zjednodušuje skladbu svých prodejních balíčků. Z nabídky totiž vyřazuje balíčky Atyoungadults, Atyoung a Atchoice+ a naopak zavádí dva nové balíčky. První z nich s cílením na mužské diváky – Atmen, druhý pak na divačky – Atwomen. Oba nové balíčky obsahují po šesti stanicích z portfolia Atmedia a jsou prodávány na jednu cílovou skupinu diváků ve věku 15 – 54 let.

Beze změny zůstávají balíčky Atmax a Atadults s prodejem a cílením na cílovou skupinu 15-54 a balíček Atkids s prodejem na cílovou skupinu 4-14. V případě zájmu inzerentů o reklamní prostor na samostatných stanicích v úrovni individuálního prodeje je možné si vybrat z dětských stanic Disney Channel a Minimax (prodej na cílovou skupinu 4-14), hudební stanici Óčko (prodej na cílovou skupinu 15-34) nebo ostatní stanice z portfolia Atmedia (prodej na cílovou skupinu 15-54).

Atmedia dále zavádí tři úrovně sezónních indexů, u nichž dochází ke sjednocení na trhu s nejčastěji používanými úrovněmi v roce 2011. V rámci balíčků Atadults, Atmen a Atwomen si mohou inzerenti také libovolně vyměnit dvě stanice za jiné dvě stanice z portfolia Atmedia a přizpůsobit si tak složení balíčku svým potřebám.

Atmedia Group působí v Polsku, České republice a Maďarsku. Byla založena v roce 1998 v Polsku. V roce 2008 zahájila provoz v České republice a v roce 2010 v Maďarsku.

-mav-